Nekad alexander | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

alexander

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: alexander

Vad är ditt discord namn? ALEXGLING

Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag älskar det jobbet vet också hur man ska kunna göra i alla situationer är bra på att ha intervjuer med folk som vill jobba inom yrket och för att det är väldigt kul och är mycket rättvist mot alla och att ha bra ansvar över då mina anställda så att dem gör sitt jobb har också varit chef på Securitas då osv och jag är alltid ärlig och kan mycket om hur jag ska anställda folk jag vet hur en arbetsintervju ska se ut och kommer ta mycket ansvar över mitt arbete och kommer fixa allt bra

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollsspelar lagligt som att jag har då varit polis och jobbat på olika arbetsplatser det är väldigt sällan jag spelar som kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja det har jag jag har jobbat där innan vet hur det fungerar med att anställa folk vet vad det är för regler i yrket och vad jag kommer förvänta mig vet hur man ska bete sig i alla situationer

Hur kommer du att utveckla arbetet? Att anställda folk att vi är många på gatorna så alla ska kunna känna sig trygga att vi ska finnas överallt om det skulle va någonting och att jag kommer va lite sträng som chef att man ska va bestämd hela tiden jag kommer inte på arbetsintervjuerna att bara a så du är godkänd jag kommer va ärlig fråga dem mycket frågor om yrket osv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kan ta mycket ansvar jag är en person som man verkligen kan lita på jag kommer sköta mig bra jag kommer ta mycket ansvar över yrket och även mina anställda och jag är en sån som kommer nog jobba där länge nu på arbetsintervjuerna kommer jag sköta det snyggt med alla frågor om att dem bör veta vad dem går in på för yrke för det krävs mycket ansvar

Hur många bans har du? Inga jag har inte varit bannad någon gång

Top Bottom