Godkänd WilleFille | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

WilleFille

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: WilleFille

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WilleFille

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Skoog och han är 19 år gammal. Han bor i en förort och har inte haft det så lätt i livet. Han har aldrig haft mycket pengar och började hänga med fel folk rätt tidigt. Han gillar att mecka med moppar och bilar, men har också börjat göra lite olagliga grejer för att tjäna snabba cash. Han försöker ändå vara schysst mot folk han litar på, men han gör det han måste för att klara sig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Respektfull, lojal och kall under press

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tystlåten, kan bli arg lätt och litar inte på vem som helst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistisk och engagerande kriminal-RP där fokus ligger på långsiktig karaktärsutveckling, konflikter, relationer och lojalitet. Jag gillar att spela ut scenarier som bygger dramatik och spänning – inte bara skjuta, utan skapa känsla. Jag spelar alltid med respekt för andra och för motpartens upplevelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på ett par stycken seriösa servrar med olika roller och gubbar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna själv. Ibland ska man låta den andra få lyckas eller vinna för att RP:t ska bli roligare och mer realistiskt. Typ om man blir gripen av polisen, då spelar man ut det och försöker inte alltid fly.

Vad är suntförnuft för dig? Att inte göra konstiga grejer bara för att man kan. Typ inte hoppa från ett tak och överleva, eller springa runt och skjuta utan anledning. Man ska spela som att det var på riktigt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, metagaming, powergaming, fearRP och failRP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att rollspela och är online mycket när jag väl är aktiv, är seriös med rp.

Top Bottom