Godkänd zhft | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Användarnamn: zhft

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? zhft

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 1998

Berätta om din karaktär. Mano Larsson växte upp i ett lugnt område i Sundsvall där familjen levde ett enkelt men ärligt liv. Manos pappa var bilmekaniker och hans mamma jobbade inom hemtjänsten. Redan som tonåring började Mano hänga i garaget med pappa sin och lärde sig allt från oljebyten till att meka med motorer. Efter några stökiga år där framtiden kändes osäker bestämde han sig för att lämna hemstaden och söka en ny början i en annan stad, en plats där han kunde få en andra chans, starta rent och kanske till och med bygga upp något eget. Mano är en person som observerar innan han agerar. Han är inte den som söker drama, han försöker snarare att vara den lugna rösten när det stormar omkring.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälpsam, stresstålig och lugn i kriser.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tar ofta på sig för mycket ansvar, svårt att lita på nya människor och överkänslig för andras lidande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både bredd och djup till serverns rollspel. Jag är också väldigt mån om att skapa RP där andra får utrymme att växa. Jag är väldigt lojal mot det jag engagerar mig i när jag väl blir en del av ett community så ger jag alltid 100%. Jag är väldigt aktiv, kommunikativ och öppen för en och alla. Jag älskar att tillsammans med andra skapa något riktigt minnesvärt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska fokusera på att vinna eller vara bäst i varje situation utan istället prioriterar bra rollspel.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska agera logiskt och inte kasta sig rakt in i en eldstrid mot polisen bara för att det liksom är roligt att skjuta.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FEARRP: Att man ska agera realistiskt i farliga situationer. Blir du rånad och någon riktar ett vapen mot dig så ska man lyda vad personen säger, man springer inte iväg.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är lugnt för mig! Tack för mig. :)

Top Bottom