Godkänd zhft | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Användarnamn: zhft

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? zhft

Ange ditt födelsedatum 10 September 1998

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att ha kontakt med folk och vill kunna hjälpa till att bidra till att servern ska kännas så välkomnande som möjligt. Jag tycker att det är viktigt att nya medlemmar får en bra start och att alla ska känna sig inkluderade. Det handlar inte bara om att godkänna eller avslå medlemskap utan att också kunna hjälpa till tillsammans att bygga upp ett starkt och vänligt community där både nya som gamla medlemmar trivs och vill stanna kvar på. Jag vet själv hur viktigt det är att känna sig välkommen och sedd när man går med i ett nytt community.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag är en engagerad och pålitlig kille som bryr mig. Jag tar ansvar, jag är riktigt noggrann i det jag gör och samtidigt så har jag lätt för att kommunicera och bemöta andra på ett respektfullt sätt. Jag tycker att det är viktigt att alla medlemmar, både nya som gamla ska känna sig välkomna och trygga här.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta andra människor med respekt, tålamod och en öppen inställning. Det är viktigt att man lyssnar och att försöka förstå innan man sitter och dömer någon. Vänligt bemötande kan göra stor skillnad.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Varje medlem här ska känna att dem har ett värde. Att vara medlem här ska kännas meningsfullt och roligt. Man ska vara den som stöttar och hjälper till om det dyker upp något.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag tycker att både nya och gamla medlemmar bör behandlas med vänlighet. Medlemmar som bara söker sig hit för att skapa problem har ingen plats här. Det är också viktigt tycker jag att alla tar ansvar för sitt beteende.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Om jag blir tagen så skulle mitt ansvar vara att se till så att nya medlemmar får en sån bra och trygg start som möjligt. Jag kommer att hantera ansökningar noggrant. Jag kommer att ha skarpt koll på vem som ansöker om medlemskap här så att vi inte släpper in några oseriösa eller störande personer som bara är ute efter att förstöra spelupplevelsen för andra. Jag kommer att hålla mycket koll på så att ingen fuskar på sin skriftliga ansökan. Jag kommer att våga att säga nej till en person om jag anser att personen inte riktigt är redo för ett medlemskap.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är vanligtvis alltid aktiv. Jag är aktiv 7 dagar i veckan och spelar i genomsnitt runt 8 upp till 12 timmar dagligen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej! Men jag tackar så mycket för mig! Önskar dig som läser en fortsatt goe helg och önskar dig allt gott! :)

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänt
vidare till muntlig interjuv

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34