Nekad younas | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Ditt namn: younas

Ange ditt födelsedatum: 24 Juni 2009

Ditt Discordnamn: mrbob_321

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv dagligen på servern, där jag deltar i chatt, hjälper nya medlemmar att komma igång och ser till att regler följs för att kunna göra servern bättre

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? typ 3-4 veckort om jag minns rätt

Hur många gånger har du blivit bannad på server? typ 5 30 min

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? ag ansöker som servervakt på Swewave för att jag trivs på servern och vill bidra till att den förblir en trygg och trevlig plats. Jag gillar att hjälpa andra och är bra på att lösa konflikter lugnt och rättvist. Att vara servervakt känns som ett naturligt nästa steg i mitt engagemang."

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att se till att regler följs, hjälpa spelare med frågor eller problem, och bidra till en trygg och respektfull miljö på servern. Det handlar både om att förebygga bråk och att snabbt agera om något händer."

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Swewave för att jag verkligen trivs på servern och vill bidra till att hålla den trygg, rolig och välorganiserad för alla spelare. Jag vet att det kräver ansvar, tålamod och en vilja att lyssna på andra – och det är något jag känner att jag både har och vill utveckla ännu mer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse innebär att en servervakt missbrukar sin makt för egen vinning eller för att gynna andra orättvist. Det kan vara att ge fördelar till vänner, straffa folk utan anledning, eller ignorera regelbrott beroende på vem som bryter dem t.ex ha toggleid medans man rollspelar man kickar inte eller banna sin vän när den bryter mott reglern bara för att det är hens vän

Top Bottom