Nekad younas | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younas

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: younas

Vad är ditt namn i verkligheten? younas

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2011

Ange ditt Discordnamn: mrbob_321

Berätta kortfattat om dig själv: Jag vill bli support för att jag känner att hjälpa folk på denna server. Vill kunna hjälpa folk oavsett tid. Oavsett om det är natt, morgon osv. Jag tar support rollen på stort allvar och vet att det något man måste kunna hantera att vara just support. Att inte Abuse sina perms. Vill även kunna ta folk i support och hjälpa dom. Har även erfarenhet av att just vara support. Jag vet även hur man ska bete sig mot andra som support. Tycker även att det kan vara bra med erfarna staffs då dom vet sin grej. Jag vill även bli support så att jag kan banna/kicka folk som gör fel. Ibland kan det även ta jätte lång tid för staffs att svara i support eller i reports. Därför vill jag vill support så att jag kan hjälpa folk i reports och i support då jag älskar att hjälpa folk så snabbt som möjligt, är även väldigt aktiv ig. Kommer inte ge folk ress eller liknande på direkten utan kommer kolla logs så dom inte ljuger eller liknande i reports osv. Som sagt är jag erfaren och älskar att hjälpa folk, Jag kan även staffs kommandon och kommer alltid kolla logs så jag inte gör nåt fel. Vill serverns bästa så vill få bort alla som inte vet hur man rpar. Som folk som bara skjuter hela tiden eller som inte har en seriös rp. Blir inte så kul om man har folk som bara lallar och inte tar Rp:andet seriöst därför vill jag banna/kicka folk som ej kan bete sig. Kommer även vara opartisk i support ärenden så kommer inte backa mina vänner i support t.ex bara för att jag känner dom. Vill helt enkelt göra servern så bra den bara kan bli.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Aktiv varenda dag typ 7-8 timmar varenda dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har varit medlem typ i 1 månad

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker som staff på SweWave för att jag är engagerad ansvarsfull och vill bidra till en positiv och trygg miljö för alla spelare jag tycker om att hjälpa andra lösa problem och se till att regler följs det skulle vara roligt att vara en del av teamet och hjälpa servern att växa och utvecklas ännu mer

Vad är din uppgift som Staff? hjälpa folk och försöka lösa deras problem så snabbt och smidigt man bara kan. Ta åtgärder på de som gjort fel ta Reports och support så fort an ser att nån har gjort en report elle sitter i supp. Man ska alltid besvara folks frågor och ge dom ett så bra svar du bara kan och hjälpa alla som behöver hjälp. Då du har ett stort ansvar som support. Man ska ge rätt ban till rätt person även om det är din vän eller liknande

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med engagemang god kommunikation och rättvisa beslut jag är aktiv lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra jag kommer att se till att spelregler följs hjälpa spelare vid behov och bidra till en trevlig stämning på servern

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och fokuserad

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
+++++ rep skulle passat som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.