Intervju Yasin_Karash | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Yasin_Karash

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Yasin_Karash

Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? Yasin_7622

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Karl kaffe uppväxte i förorten och såg mycket kriminella grejer, han hatade det han såg framför sig och valde göra något vettig med hans liv han tänkte utbilda sig för polis och hans mål är att bli rikspolischef för att han hatade hur folk betee sig i torget och andra platser. Antingen vill karl kaffe bli en del av polismyndigheten eller securitas.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Ibland kan karl kaffe vara hjälpsam och kämpe samt omtänksam han gillar när folk gör jobbet på rätt sätt!

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att karl kaffe kan bli arg när folk inte gör sitt rätta jobb samt hatar kriminella och har lust att stoppa alla dessa kriminella. kan oxå va att karl kaffe gillar inte hur folk är korrupta som meko osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rapportera när folk skjuter varandra och tänka sig inom suntförnuft. samt försöker få folk inte snacka ooc osv, Och inte säga saker som typ sandstorm o de då blir det halv ooc. jag kan bidra också att rpa fint och försöker få nya medlemmar att få typ pengar ifrån mig eller hjälpa dem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag kan alla regler samt jag överdriver med rp och strict rp för det är det jag gillar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder typ att man inte alltid försöker vinna själv utan man låter ibland den andra personen få övertaget eller vinna för att det ska bli bättre rollspel det handlar liksom inte om att alltid vara bäst eller få sin vilja igenom utan om att göra scenen rolig och spännande för alla om nån till exempel spelar polis och ska ta fast dig så kanske du egentligen skulle kunna springa därifrån eller gömma dig men istället spelar du med och låter dom ta dig för att det blir en bättre scen och alla får mer att göra eller om du är i ett gäng och nån annan utmanar dig så kanske du låter den andra vinna för att det känns mer realistiskt eller intressant så man ska tänka mer på hur man gör spelet kul och inte bara på hur man själv ska vinna man spelar för storyn och inte för att alltid komma undan eller vara störst och bäst det gör att alla får chans att skina ibland och att ingen alltid är den som förlorar eller vinner hela tiden det gör också att det känns mer som en riktig värld där saker inte alltid går som man vill och det är det som gör det kul så man ska typ tänka på helheten och inte bara sin egen roll hela tiden

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär enligt mig asså att man tänker sig inom rpen exempel att de där är grovt suntförnuft om du kör in en bil i sjukan eller en moddare tar upp en bil det dära är suntförnuft. Suntförnuft är en av grund reglerna.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp att du skjuter någon som chillar i ditt områden fast istället för o gå snacka så väljer du o skjuta han istället, vdm ( vehicle deathmatch) att du använder din fordon som vapen och försöker döda någon, RDM ( Random deathmatch ) att du använder glock för skjuta nån för inget anl.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tycker att jag har skrivit för mycket C:

Top Bottom