Godkänd Xyou_ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xyou_

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Xyou_

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Xyou_.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Leon Yäni är en 18-årig kille som växt upp i en tuff miljö och hamnat i den kriminella världen i ung ålder. Han är lojal mot sitt folk, tänker snabbt och håller sig oftast under radarn. Trots sin ålder har han redan byggt upp respekt på gatan. Han vet hur man pratar sig ur problem – men också när man ska agera.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojalitet – Leon Yäni är extremt lojal mot sina vänner och kollegor. Om han väl litar på någon, så ställer han alltid upp, oavsett vad det kostar. Snabbtänkt – Leon är bra på att tänka snabbt i pressade situationer och även Social och kommunikativ.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv – Leon kan ibland agera utan att tänka igenom konsekvenserna, särskilt när känslor är inblandade. Misstänksam – Han har svårt att lita på nya människor, vilket kan göra det svårt att samarbeta. Saknar tålamod – Han vill ofta att saker ska hända snabbt, vilket ibland leder till misstag eller onödiga risker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och genomtänkt krim-RP där jag alltid försöker göra det roligt för andra också, inte bara mig själv. Jag gillar att bygga upp min karaktär över tid och skapa händelser som känns verkliga. Jag respekterar reglerna och försöker alltid hålla RP:t så äkta som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem på exempel unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland ska man låta den andra få sitt RP också. Min karaktär kanske blir tagen av polisen eller förlorar ibland, och det är helt okej. Det viktigaste är att alla har kul och att RP:t blir bra för båda.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att tänka innan man gör något och inte göra saker som förstör för andra. Det handlar också om att följa reglerna och respektera andra spelare så att alla kan ha kul.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några vanliga regler är att man ska hålla sig till sin karaktär och inte göra saker utanför RP (metagaming) sen vdm är ju Vehicle Deathmatch. rdm, meta , suntförnuft,copbait, social rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra tack!

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom