Nekad Xryssen | Servervakt Ansökan [1.Daoud]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xryssen

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Xryssen

Ditt namn: River

Ange ditt födelsedatum: 8 Mars 2008

Ditt Discordnamn: freemamad917

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jadu jag brukar hänga med mina vänner ingame råna folk ta över områden åka runt i nån bil ba krim grejer osv.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? typ 1-2 veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1-2 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jag tycker staffsen inte svara reports så ofta och grejer sen är det väldigt många som rdmar vdmar för att sen loota o ta ens grejer.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: se till att alla följer reglerna osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? som sagt det är många lallare oftast på torget där dom slåss och ibland slår dom mig också sen skriver jag en report så kommer staffsen dit o speccar i noclip sen skriver bara ut (BETE ER PÅ TORGET) sen fortsätter dom slåss och staffsen gör inget åt det sen är det ganka många som kör över än för att sen loota för att få vapen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: man kickar mitt i ett scenario, man bannar för att undvika ett scenario osv.

1.Daoud

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Nekad Ansökan utveckla mera på alla frågor, du är välkommen att ansöka igen om 24h!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom