Godkänd WOLLE22 | Servervakt Ansökan[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WOLLE22

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: WOLLE22

Ditt namn: Urban Urbansson

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2008

Ditt Discordnamn: skitnerdig9224

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 10:00 -> 12:30: Spela
12:30 -> 13:00: Äta
13:00 -> 14:30: Privatliv
14:30 -> 17:30: Spela
17:30 -> 18:00: Äta
18:00 -> 21:00: Spela
21:00 -> 22:00: Privatliv
22:00 -> 02:00: Spela

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? har varit medlem sedan den öppnade för ungefär 6månader och tycker frf att servern är bra

Hur många gånger har du blivit bannad på server? har varit bannad cirka 10ggr då dom flesta är presis i början när swewawe öppnade

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Anledning till att jag vill bli servervakt på swewawe är för jag har massa erfarenheter sedan tidigare, har varit servervakt ett par gånger, samma är det med staff, och under min tid som staff var jag även servervakt ansvarig. Så jag vet hur man skall bete sig, sedan vill jag även bli servervakt igen för att möjligtvis bli staff i framtiden. Och såklart vill jag bli sv för att kunna hjälpa er staffs med och städa upp servern lite

Har du tidigare varit blacklistad? NEJ

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt's uppgift är att tilldela hjälp till staffs genom att kunna göra som ett litet staff arbete, fast i RPn, du som servervakt har uppgift att städa upp servern lite genom att upptäcka regelbrott inom RP, DU som servervakt ska inte åka runt och leta efter regelbrott då det är staffsen jobb, ditt jobb är att rollspela som en helt vanlig spelare, bara att du som SV ska hjälpa staffsen genom att städa servern lite, en servervakt's arbete är också att se till att alla kan bete sig och följa SWEWAWE regler!!!

Varför vill du bli servervakt på servern? tycker det behövs fler servervakter pga ser för mycket lall på torg/sjukhuset osv. verkar inte finnas så många server vakter heller.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är kortfattat, när du medvetet använder dina perms och din makt på ett dålig sätt, t.ex bannar / kickar folk för att undvika scenario, eller ressar dig själv för din egen vinning, eller så väljer du och banna folk höger & vänster utan att personen begått regelbrott, du använder kortfattat dina perms på ett jätte fel sätt!

Kim

Trial Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Godkänd Skriftlig ansökan, du har 48h på dig att din muntliga intervju. Lycka till

Kim

Trial Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Godkänd muntlig intervju välkommen
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.