Intervju wilmer/wallsinge | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmer/wallsinge

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: wilmer/wallsinge

Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2025

Ange ditt Discordnamn: wallsinge

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en social person som älskar att hänga med kompisar och spela mycket på fritiden. För mig handlar gaming inte bara om spelet, utan om att ha kul tillsammans, samarbeta och skapa minnen inom fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag mellan 17-01 ungefär beror på om ja är ute eller hemma

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? vet inte exakt men ett tag

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave för att jag gillar att hjälpa andra och vill bidra till en trygg och rolig spelmiljö. Jag är aktiv, social och har bra koll på regler och hur man hanterar olika situationer. Jag tycker det är viktigt att alla spelare får en bra upplevelse, och jag vill vara med och göra servern ännu bättre

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att reglerna följs, hjälpa spelare vid problem, lösa konflikter och bidra till en trygg och trevlig miljö på servern. Jag ska vara ett stöd för både nya och erfarna spelare och se till att alla får en bra upplevelse på SweWave

Vad kommer du att bidra med som Staff? "Jag kommer att bidra med engagemang, tålamod och en vilja att hjälpa andra. Jag är aktiv, lyhörd och bra på att hantera situationer lugnt och rättvist. Jag vill skapa en positiv stämning på servern och se till att alla spelare känner sig välkomna och respekterade.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn, tänka klart och inte agera för snabbt. Jag fokuserar på att lösa problemet sakligt och rättvist, utan att låta känslor ta över. Om det behövs, tar jag ett steg tillbaka, samlar tankarna och ser till att ta beslut som gynnar servern och spelarna

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom