Nekad viggepigge0 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggepigge0

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: viggepigge0

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? vigge(vigge_the201008)

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo andersson och är 24år gammal född 2001. Viggo hade en bra uppväxt med många vänner i skolan. han har alltid varit intresserad i att verkligen hjälpa folk och ta hand om andra, han har ett gott hjärta. I skolan va han duktig mycket bra betyg i årskurs 6. Sen hände det något på högstadiet man kan säga att fotbollen tog över hans liv det var allt för honom. Han va en duktig talang med stora chanser för att möjligt viss lyckas. Men han bestämde sig att lägga skorna på hyllan och ta tag i livet och skolan. Sakta gick de bättre och bättre. Han älskade bilar, fordon och ta hand om folk se till att alla andra mår bra. Viggo klarade till slut skolan med bra betyg och bra förutsättningar för att lyckas i livet. Några år senare tog han sen färdig utbildad till läkare, hans absolut dröm jobb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär ambitös, lojal och trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär för lugn, blyg. högt temperamänt

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp. bra genom tänkta scenarion där man ska föjla spelets regler och spela för de ska va kul och inte lalla och frpa. Jag kommer försöka att rpa vidare fast om de skulle va nån som lallar eller något annat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jaaa mycket har spelat på typ 3 andra svenska serverar ett bra tag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara sak spela för att jag ska vinna utan att låta de andra ha en chans i ett scenario till exempel

Vad är suntförnuft för dig? man ska tänka som i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm.vdm.nlr.fear rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom