Godkänd Vigge | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Vigge

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vigge

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggegaming

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Ville Leskinen ursprung från Finland, har växt upp i en liten stad i sverige, Han vill jobba och vill tjäna stora pengar för att köpa en bil. Han blev mobbad i skolan och har blivit lite traumatiserad efteråt. Ville har fått social anxeiety efter mobbningen i flera år. Ville Leskinen har även stort bil intresse, han vill bli polis i framtiden för att hjälpa samhället att bli säkrare. Ville gillar inte andra kriminella som begår brått i samhället och vill bekämpa de. Ville har haft en jobbig uppväxt för att hans pappa inte har varit närvande i den.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Ville är snäll och omtänksam mot de som behandlar han bra. Ville är en väldigt driven person som vill få en väldigt stabil ekonomi.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ville kan vara väldigt blyg efte traumat som han har fått från sin skolgång. Ville har kort stubin ifall om någon beter sig dåligt mot honom och kan då bli aggresiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en kreativ rp utan att utföra regelbrott inom rp eftersom jag har god kunskap inom rp. Jag vill bidra till en seriös och engagerad rp där genom min karaktär ska bilda roliga scenarion med andra spelare både långsiktigt och kortsiktigt. Jag kommer även bidra till en hög rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på flera rp servrar förut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela med rp som är rolig för alla och acceptera att förlora i ett scenario för att man inte alltid behöver.

Vad är suntförnuft för dig? I sin rp ska man kunna utföra realistiska handlingar som man t.ex. skulle göra irl. Ett exempel i rp- man ska inte köra ner med en bil för en bro för i gta kan man klara det utan att det händer någonting max att bilen går sönder. Irl så hade man förmodligen skadat sig eller dött.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm=man dödar någon utan anledning. vdm=man använder sin bil som ett vapen för att t.ex. för att köra över folk. Fear i rp=att man ska värna om sitt liv. Copbait försöker få påolisens uppmärksamhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen för rp.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Top Bottom