Intervju VGZ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

VGZ

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: VGZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? v_0gz

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter erik Svensson född 2007-04-06 det vill säga 18 år. Växte upp i en småstad, båda föräldrarna var alkolister och Erik fick sällan lugna kvällar hemma. Erik pappa Jonas var påverkad varje kväll och Erik var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Erik. Under dagarna i skolan hade Erik det mycket tufft det var sällan Erik kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Erik spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Jonas slog Erik så mycket att Erik blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Erik överlevde. Erik han började jobba för folk och känade mycket pengar. Eriks mamma märkte att han känade han in nästan 30 tusen kr och då så flyttade dom till en ny stad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smart, Snabb och Smidig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Misstro, Aggression och Dåligt focus

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och genomtänkt RP. Jag gillar att skapa trovärdiga karaktärer, följer reglerna och försöker alltid lyfta scenerna för andra också. Jag vill vara en del av en server där RP känns levande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ganska mycket erfarenhet av rollspel. Jag har spelat på flera olika servrar som Finalen, Borgen och Novana. Där har jag testat olika roller och situationer, både lugnare vardags-RP och mer dramatiskt spel. Jag har lärt mig hur viktigt det är att hålla sig till sin karaktär, följa reglerna och skapa ett bra flow i RP:t tillsammans med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att ibland låta den andra vinna för att göra RP:t bättre och roligare för alla

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att göra det som känns rätt och självklart, utan att krångla till det. Det handlar om att tänka efter innan man gör något och visa respekt för andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Failrp, Meta gaming.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi

Top Bottom