Inaktuell Vaio | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Vaio

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vaio

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ange ditt födelsedatum: 18 April 2009

Ange ditt Discordnamn: smatrishhh.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar spela fiveM. är en väldigt opratisk snubbe som är stress tålig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar per dah

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 2021

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli en del av staff teamet för att de finns som de finns mycket på servern som måste fixas och vill då ta en del av att fixa de. Jag tycker jag förtjänar staff då jag är väldigt opartisk som sagt har varit staff innan och är en efran staff. jag kommer nästan bara göra staff arbete då jag tycker det är roligast.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att få bort lallare från server och moddare min uppgift som staff är att få servern att se upp som ett bra exempel för spelare med bra staffs i teamet och rolig rp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket och bra staff arbete jag kommer få borta många fuskare och lallare. Jag kommer vara en atkiv staff och få server att se bra ut. Och som staff måste jag få server och prata med respekt.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer är det viktigt för mig att behålla lugnet och tänka klart innan jag agerar. Jag fokuserar på att lyssna på alla inblandade parter, samla in den information som behövs och fatta ett rättvist beslut utifrån serverns regler. Jag försöker alltid hålla en professionell och respektfull ton, även om situationen är hetsig eller spelare är arga.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom