Godkänd v1xz64 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1xz64

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: v1xz64

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? v1xz64

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta benim para och han är 16 år. Benim para har hafft en tuff uppväxt då hans pappa gick bort i gängkrig när han var liten. Benim para bor med sin mamma och 5 syskon i en 2a eftersom att hans familj är ganska fattiga. Benim para har nyligen börjat häng med fel personer. Det började med att han och hans kompisar bus knackade men sedan dess har det bara blivit värre och värre. Benim och hans kompisar har nyligen börjat sälja droger för ett gäng och han har också nyligen börjat vara med och spränga portar med sina kompisar. Men benim gör det bara för en sak. Pengar för varje liten grej Benim och hans kompisar gör så får dem pengar av gänget och dem pengarna ger han till sin mamma. När hans mamma frågar hur han tjänar demhär pengarna så säger han bara att han har ett jobb som han gör efter skolan. Men benim har ett speciellt intresse och det är bilar. Benims dröm är att en dag kunna köpa en dyr bil som han kan ha i framtiden. Hans drömbil är Bughatti veyron som han tycker är väldigt snygg och snabb. Benim har en leksaks bil samling med hundratals bilar som han har samlat ihop med åren. Hna har gillat bilar så länga han kan minnas och han började gilla det för att hans pappa hade en mustang som lät väldigt mycket och som benim fick åka med i ibland innan hans pappa dog.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär flitig, smart, tänker logiskt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär aggressiv, halvblind, Lätt irriterad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med i serverns rp är en väldigt hög rp nivå. Jag kan bidra med väldigt bra scenarion både kriminella och icke-kriminella scenarion. Jag kan bidra med väldigt bra och detaljerade scenarion som alla kommer att gilla inte bara den som vinner scenariot. Jag kan bidra med väldigt bra grejer till serveren tror jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på många andra rp servrar och varit staff på många andra rp servrar så jag kan mycket om rp jag har spelat både som polis och kriminell så jag är bra på båda sidorna av rpandet. Jag har också en väldigt hög rp nivå och jag brukar nästan aldrig bryta regler nån gång har jag brutit en regel av misstag men jag har aldrig velat göra det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att du ska vinna ett scenario t.ex om jag blir jagad av en polis efter att jag har rånat en bank så kanske jag inte tar några tråkiga vägar utan jag tar svåra vägar men försöker så att poliserna kan hänga efter. Sen kanske jag krashar med flit så att polisen tar mig så att dem vinner scenariot istället för mig. Alltså att man ska spela för att din motståndare ska vinna scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka logiskt och man ska göra i alla lägen ingame som du hade gjort i just dem lägena irl alltså göra ingame samma som du hade gjort irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm=random death match, att du dödar någon utan anledning, VDM=vehicle death match att man använder sin bil som ett vapen och skadar folk med det. Fail rp=att du inte rpar korrekt till exempel att du går runt och pratar halv ooc eller bara ooc. Poor rp=när du har en låg rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen för min ålder jag har en hög rp nivå och jag kan väldigt mycket om rp i huvud taget.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.