Nekad Uzi boy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uzi boy

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: Uzi boy

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? ! Gh0st

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa andra folk från andra servern komma till de rätta! Jag vill ta intervjuer med folk för de e jag väldigt bra på! Jag är trevlig och har varit de innan var jag vad staff!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är bra på de jag gör och gillar att hjälpa folk komma till den rätta servern! Jag är trevlig vilket passar bra in i denna roll! Jag var staff innan och då var jag detta o sköte mig bra!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och trevlig! Man ska alltid låta dem prata och se vad dem har o säga! Man ska alltid tänka innan man säger något som på intervjun så man inte råka säga fel! Man ska alltid se till så dem mår bra och inte bli behandlade dåligt av andra människor!

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Hag kommer lyckas med att få in fler medlemmar och så att alla mår bra här på servern för jag e väldigt snäll! Jag kommer vara mycket aktiv så ser om folk ansöker/ är i väntrum intervju!

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Inte spela på andra servrar när man e medlem här! Man ska lära sig av sina misstag ifall dem har bannade så ska man lära sig av de! Man ska inte bryta mot server reglerna!

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Visa för dem andra att jag är en snäll person för att de e jag som tar in medlemmar på servern så måste jag ta hand om dem! Jag ska vara trevlig och vara mycket aktiv!

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? I server är de bara att jag chillar med vänner men utanför så är jag väll bara med vänner men spelar som mest! Jag går i skolan o sånt så kommer hem vid 14:30 varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope, bara att jag e väldigt snäll mot allt o alla!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
hittar ej på dc, nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.