Nekad Troy1sh | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troy1sh

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: Troy1sh

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ange ditt Discordnamn: Troy1sh

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter troy, jag är 14 år gml. Jag har haft fivem i några år, jag har adhd och dyslexi. Jag har själv ägt server som gick bra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? minst 3 timmar kan jag vara inne. Ibland 6-7 det är olika.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Bara några dagar. Men jag var medlem på gammla swewave också.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ser mycket lall på servern. jag vill fixa allt detta lall med alla andra staffs. Jag vill hjälpa servern att få in nya och få ut alla lallare. Jag ser att swewave är på en medium rp och vill gärna få upp det. Jag ser att swewave skulle kunna bli en av dem bästa rp servers i sverige. Jag vill hjälpa er komma dit också!

Vad är din uppgift som Staff? Att få bort lall och hjälpa servern, ta support ärenden och förbättra servern. sitta och hjälpa folk och servern, detta kan göras på massa sätt. tex speca, ta sup, ta reports osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer ta reports speca och ta support ärenden. Jag kommer hålla koll och vara seriös. Jag kommer vara rättvis och lyssna noga. Allt som förbättrar servern. jag kommer även hålla koll efter lallare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer muta alla förutom några som ska prata. Jag kommer låta 1 prata itaget och om jag inte kan lösa så kommer jag tillkalla en till staff som kan hjälpa lite. Jag kommer be dem visa klipp vad som hände och att dem ska skicka de till mig. Jag kommer ta steg för steg så att de blir lungt. och sen ge straff om någon gjort fel och dem har bevis.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom