Godkänd Topie | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Topie

Aktiv Medlem
Meddelanden
114
Trofépoäng
18
Användarnamn: Topie

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Nilsson

Vad heter du på discord? topie_ing

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till rollen som Medlemsansvarig var min starka vilja att bidra till en positiv och engagerande medlemsupplevelse. Jag har alltid drivits av att skapa sammanhang där människor känner sig välkomna, sedda och delaktiga, och jag ser den här rollen som en möjlighet att göra just det. Jag gillar att ha struktur och att jobba med både kommunikation och relationer, vilket jag tror passar väl in i ansvaret för att både ta hand om nuvarande medlemmar och attrahera nya. Dessutom tycker jag det är spännande att få vara en del av något större – att få jobba för en organisation vars värderingar jag delar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
Som jag nämnde innan så har jag kunskaper inom hanteringen av medlemmar där jag har varit straff förut på servern och det gjorde så att jag har kunnat utvecklat mig inom reglerna och så vidare, ni borde också välja mig eftersom jag har varit medlem under en lång period snart över 2 år och det är en kvalitet som jag har för att om ni tar in någon som har varit medlem i 10 dagar och någon som har varit det i 2 år så finns det en skillnad mellan kunskapskraven.
Eftersom någon som har kunnat utveckla sig inom rp vet bättre än någon som har precis blivit medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personer som man vill att de ska bemöta dig det är en gyllenge regel tror man stavar det så men i alla fall jag tror att alla kommer att tycka att om en person som är på en server börjar att bemöta folk på ett dåligt sätt ja tro att flera andra på servern gör det och det kan leda till att servern blir kritiserad medans om att man visar respekt och bemöter folk på ett rätt sätt påverkar servern kvalitet väldig mycket eftersom då kan det leda till fina senario där det ska inte vara folk som skriker hor&nge till någon eller fi&&unge för att för mig tycker jag det är inte så där jätte bemötande.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Där man respekterar varandra, hjälper till och skapar bra RP tillsammans och att medlemmar känner stolthet över att vara en del av Swewave

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Jag tycker att en medlem på Swewave ska visa respekt mot både spelare och staff följa reglerna och ta sitt RP seriöst samt vill bidra till en bra stämning.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att jag ska ta in rätt folk och inte massa lallare samt att dom ska kunna rpa å så.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är mycket aktiv varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senaste redigerad:

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänt
vidare till muntlig intervju

v199o