tomvonton

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

tomvonton

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: tomvonton

Vad är ditt namn i verkligheten? Matteus scholan

Vad är ditt discord namn? jull3

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Lycke Bängtsson är en ung och pigg man i sina bästa dar han har alltid ett gott sinne för humor och väldigt bra temperament. Han är ute för kriminella jobb eller en fast anställning på på mekonomen. Han haltar pågrund av en skada i vänstra benet sen 5 års ålder.

Han är född på karolinska universitetsjukhuset och är uppväxt i Husyby. Redan vid ung åler så va han ute med tabben o becknade vid centan. han har alltid haft en glöd för att bryta mot lagen och skulle gärna fortsätta med den passionen.

Han gillar att vara med sin goda vän Robban olsson och Mårten Vidby och brukar ragga på Mårtens fru

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är glad, snäll och kan trösta folk när dom behöver det

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Paranoid, Föredetta drogmissbrukare. och bodde i flera år under västerbron

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rollspelsnivå samt kunna vara seriös i viktiga situationer och försöka mitt bästa med att bidra med förslag till servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har hög erfarenhet inom svensk fiveM jag har ungefär totalt 3000 timmar speltid

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda blir glada och har det bra

Vad är suntförnuft för dig? Inte jiddra överlag

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, ooc

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack som frågar

Senaste redigerad:
Top Bottom