Godkänd timpan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timpan

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: timpan

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? gronsaker

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohamed ali chik chok han är en tjockis som älskar blodiner och pizza han är kriminel med en liten dvärg hans uppväxt var dålig han snodder pizzor från ali i kiosken och sköt en polis när han var 11 nu är han becnare och lugn när han får pizza

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, tjock, snäll, unik,erfaren inom kebbabtekniker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dålig på springa har diabetes svag. dåligt temprament

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå samt många bra scenarion. Jag kommer sträva efter att hålla en hög rp nivå hela tiden och följa servern regler. Jag kommer bidra med många scenarion som är utvecklade och realistiska. Jag kommer alltid spela efter sunt förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? som fan spelade på unive i 2,5 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte pwg och spela för att vinna scenariot. Man behöver inte alltid vinna scenariot för att det ska bli kul. Så t.ex om jag blir nerskjuten av ett par grabbar, då behöver jag inte reviva och sedan skjuta ner dem för att göra ett bra scenario utav det hela. Det gäller att inte vara ivrig och att inte vara penga kåt och vapen kåt.

Vad är suntförnuft för dig? Att alltid tänka "skulle jag gjort detta i verkligheten". Att man alltid ska ha det i baktanke. Men det innebär att man ska spela efter suntförnuft, att ha ett suntförnuft tänka logiskt om man skulle gjort detta i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm=dödar utan anledning Vdm= anvädner sitt fordon som ett vapen fear rp= kaxig när man har vapen riktat mot sig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd vidare till muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.