Nekad sweezz | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweezz

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: sweezz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID eller BanID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 4sweezz

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? @kingen.1

Bild på banmeddelande: sweking.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade krim utan krim. Onöidgt av mig och lärt mig en läxa av denna ban o vill gärna bli unbannad. Har även lov nu så hade uppskattats om ja fick unbann. Hade vapen på mig bara så inget grovt. Men ja hade de bara i mitt inv ett krim vapen. Men har ändå lärt mig o de va riktigt onödigt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade krim vapen på mig. Så gjorde inget grovt. Lärt mig av denna ban. Så igentligen va de inget alvarligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt/Fel, de va rätt med krim utan krim men jag C loggade inte. Men inte så att ja gjorde något grovt aså de ända ja hade va ett krim vapen i mitt inv. Men lärt mig av de o ångrar mig att jag hade de i mitt inv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte rpa krim utan krim. Väldigt onöddigt av mig o ångrar mig mycket. lärt mig av bannen o kan rpa bättre vill gärna bli unbannad så jag kan rpa polis igen. Onödigt o dumt av mig men lärt mig av denna ban. Onödigt mn lärt mig av de o kommer rpa seriöst. Lärt mig mycket av bannen. Ångrar att ja gjorde det också riktigt onödigt av mig och lärt mig o vill gärna börja rpa igen. Har även lov så skulle uppskattats om ja fick en till chans alltså en unbann. Hade varit snällt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar till 100 procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom