Nekad Stash | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stash

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Stash

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Gås Mås

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amir Haldim. Amir har 1 fru som heter Bella och 2 barn dom heter Andreas och Anders. Andreas är 10 år, Anders är 8 år, Amir är 34 år och Bella är 32 år. När Amir var liten så blev han slagen av hans föräldrar. En dag bestämmde han sig för att ringa polisen. Polisen tog Amir till barnhem där han också blev slagen. En dag bestämmde Amir sig att rymma från barnhemmet och bli kriminell och skapa ett gäng. Men en dag när han var 20 år bestämmde han sig att bli snäll och bli polis. En dag när Amir var 23 så träffade han Bella och dom gifte sig. Ett år senare fick dom barn. En dag åkte Amir på en jobb intervju för polisen han fick jobbet. När han sa det till hans familj hade dom en hemma fest och dom blev jätte glada. Hans barn sa att dom också vill bli poliser när dom blir stora. Amir blev glad då.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är lugn under press, lojal och har ett starkt rättvisetänk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min karaktär kan ibland vara självkritisk, blir lätt arg och tänker för mycket på andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och respektfullt rp. Jag gillar att skapa bra scenarion med andra och försöker alltid spela realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har spelat på många servrar varit både kriminell och laglig. och många servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att låta den andra parten vinna och det bidrar till bättre rp nivå.

Vad är suntförnuft för dig? för mig så är suntförnuft den viktigaste regeln. utan det så finns det ingen rp. den innebär att man ska rpa så realistiskt som möjligt och tänka logiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, man får inte döda någon utan anledning. VDM, man får inte döda någon med sitt fordon/använda sitt fordon som vapen. Metagaming, man får inte ta information från tillexempel discord och sen vet din karaktär helt plötsligt om den informationen. ett exempel är att min vän säger i discord kom till sandy sen åker jag till sandy.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom