Intagen softis | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

softis

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: softis

Vad är ditt namn i verkligheten? arvid

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: softisbuas

Berätta kortfattat om dig själv: Hej! Jag heter arvid och är 14 år gammal.Jag älskar Rp och har alltid gjort sen jag fick min egna dator.Jag har sen länge varit intresserad av just communityarbete.Jag har spelat på många servrar innan där jag har sätt och även varit staff själv och jag älskar verkligen att hjälpa staden att bli den bästa av dom alla.Jag är lugn och försöker lösa problem på bästa sätt, jag tar aldrig nåns sida utan jag försöker jobba upp vad som har hänt och hör på båda.Jag älskar att lösa problem och det är ju bra för att staffs måste lösa mycket problem.Jag längtar till att hjälpa swewave att bygga upp den bästa servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-5h

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 1 månad

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff för att jag vill hjälpa andra staff med det arbete som gör staden till dne bästa.såsom hur det ska va när man rpar kanske speca folk och se till att dom sköter sin rp och inte gör massa saker som man inte ska göra enligt reglerna.Sen så vill ejag lösa konflikter mellan spelarna och se till att ingen känner sig misstrod.Sen vill jag också vara aktiv och bidra med en bra kvalitet inom staffteamet och bygga upp en bra relation till alla staffs.

Vad är din uppgift som Staff? Jag har faktiskt tänkt på det med jag tänker att staffsens arbete är att hålla rp nivån på topp och se till att alla spelare håller reglerna och se till att dom känner sig trygga i staden.Jag ska också som staff se till att det inte finns några fel och buggar som skulle kunna förstöra rp nivån och göra allt sämre.Jag ska också som staff visa hur man ebidrar med en bra stämning och inte åller på att lallar för då ska man inte va staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med att vara lugn och engagemang och kommer va så aktiv som möjligt.Jag kommer absolut vara en rättvis staff som inte gör det orättvist bara för jag känner nån eller nåt sånt.Jag kommer även hålla mig lugn och kunna hantera stressiga stunder som typ att alla skriker i support men jag bara håller llugnet och försöker får ner volymen och prata med dom och hålla dom lugna.Och jag kommer se till att nya och även gammla känner sig välkommna till swewave och kan börja sin resa till rike dom.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och inte flippa ut.brukar ta några djupa antetag och lugna ner situaonen och inte få stress.Jag brukar även kolla tillbaka på problemet och se vad som orsaka problemet för att sedan lösa det.Och jag har alltid ett öppet sinne och inte typ får utbrott.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Senaste redigerad:

YungAron

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
16
Trofépoäng
3
+rep Trevlig Kille, har hjälpt han i support tidigare!

B

blax

Gäst
+rep han har vart servervakt ett tag och har aldrig sett han abusea och ganska mogen för sin ålder bara att han är nog inte född 1970

Lingen

Aktiv Medlem
Meddelanden
116
Trofépoäng
18
+rep bra servervakt och han är rolig att prata med plus vet vad han gör

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom