Nekad Smokeyzzzz | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokeyzzzz

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Smokeyzzzz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199856999094/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001710ddab6

Vad är din discord tagg? smokeyzzzz.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? SW | GrekenOrginal

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-18 172841.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja gjorde grov suntförnuft tydligen fast ja tycker att de ej var det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett scenario där ja blev nerslagen och då kommer polisen och då springer jag iväg och då ska jag gå upp för en stege och då när ja är på toppen tazrar polisen ner mig allt för och vinna ett scenario som ja redan är van vid och då dör jag dem tar mig till sjukan och jag tar vård sen springer jag till en bil och hoppar in och säger om du kör får du 100 tusen och han sa nej och sa hoppa ut jag hoppade ut och sen hoppa ja in i en annan bil och sa till honom kör och då körde han iväg och jag kom undan sen kom vi till support och då sa dem att ja hade handbojor på mig fast ja ej hade det för mig och sen fick jag ban 2 dagar för grov suntförnuft fast det är vanlig suntförnuft tycker jag och han banna bara polisen 1 dag fast polisen gjorde mer fel än mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt då polisen tazera ner mig från en stege och då dog jag dem tog mig till sjukan jag tog vård sen hoppa ja in i en bil och han körde iväg och det är ej mitt fel att han körde han kunde bara stannat där och ej köra iväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig blivit bannad här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej hoppa in i nåns bil och att föraren ska stanna och ej köra iväg och att ja ska tydligen låta polisen vinna varje scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom