Inaktuell Skrutten09 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lingen

Aktiv Medlem
Meddelanden
116
Trofépoäng
18
Användarnamn: Skrutten09

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum: 2009 08 19

Ange ditt Discordnamn: Kingen

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en 15 årig pojke som går i högstadiet och gillar att vara med folk efter skolan gillar också att spela fivem med kompisar samt lära känna nya personer

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer vara aktiv allt mellan söndag till onsadg hela dagen efter kl 15:00 sen torsdag till söndag kan jag inte säga för det är olika men jag brukar vara aktiv dom dagarna också i några timmar

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? runt 1 månad

Varför ansöker du som staff på SweWave? för jag tycker att det inte finns staff tillgänliga hela tiden när jag är inne samt tidigt på dagen och sent på dagen så jag tycker att jag kan få jällefal testa att vara staff för just nu är jag bara server vakt och jag har varit det en stund så jag vill bli högre upsatt så jag kan hjälpa mer folk som behöver hjälp på servern eller funderar på något

Vad är din uppgift som Staff? det är att först göra så att alla får en bra och trevlig uplevelse på swewave samt att alla kan få fråga saker eller få hjälp ifall någon person har gjort fel t.ex om en polis har gjort fel och någon sätter sig i support för att försöka reda ut vad som har hänt så ska jag kunna lösa det samt så ska jag se till att alla sköter sig när de är inne alltså att ingen t.ex vdmar eller rdmar och ifall dom gör det så ska jag se till att dom slutar

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med både att alla får en bra upplevlse på swewave men jag kommer också att vara aktiv dom tiderna som inte alla andra staff är aktiv så då kommer mer folk kunna få hjälp på olika tider som dom kanske inte skulla ha fått annars jag kommer också att svara på så många reports som det kommer in på servern när man spelar för jag ser alla dom och jag ser också att det tar lång tid för att någon ska svara så jag vill ju svara på dom men jag kan bara helt enkelt inte

Hur hanterar du stressiga situationer? Om det är t.ex 2 stycken som kommer in i support och dom har typ skjuten varandra och en lootar han och båda bara sitter och skriker det första jag gör då är att muta ena och låta första prata och säga vad som hände sen ska den andra få prata och säga vad som hände sen så kollar jag logs och ser att det stämmer som de säger sen så frågar jag om någon har ett klipp på det sen så avgör jag vad som händer där ifrån

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Senaste redigerad:
Top Bottom