Godkänd Skizzy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skizzy

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Skizzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad är ditt discord namn? skizzy4200

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Karaktärsnamn: Denzel Crown DC: 27/05/1999 Hobbyer: Gammal bilrenovering och lite problem med att göra.

Tidigt liv: Denzel föddes i en stor familj, han var mitt i syskonen betyder att han glömdes bort, detta ledde till att han kämpade för att hitta sina steg, han kämpade i skolan men han slutade skolan med 3 o-nivåer på engelska , Matematik och naturvetenskap.
Efter skolan: Efter att Denzel lämnat skolan hade han ett par jobb i staden han bodde, han började dejta vad som skulle vara hans fru. Efter fyra år med att känna varandra föreslog Denzel till sin fru på ett hotell i Cornwall 1960.

British Airways och tragedi: 1965 tränade Denzel för att vara pilot för British Airways när passagerarplan kom i omlopp. Han flög över hela världen inklusive Indien, Kina och USA. Denzel hade tre barn (Peggy, Poppy och Peter Plopper). 1980, efter 20 års gift, dog Denzels fru medan han flög till Italien. Detta var början på en nedåtgående lutning av depression för Denzel men han styrde så småningom bort från depression. Han avgick som pilot och började arbeta som klassisk bil återställare 1984, hans första projekt var en 1977 Jaguar XJS som tillhör sin far som Denzel behåller i dag.

Senare liv: 1990-1995 blev Denzel en Denzel med tre barnbarn, han tillbringade mycket tid med sina barnbarn eftersom han var ensam, De fyllde ett hål i hans hjärta. Denzel gick i pension vid 69 års ålder och i 11 år har han knullat hela sitt liv, han tillbringar de flesta dagarna på vårdhemmen med att äta kex och dricka te. Han utvecklade ilska problem och han säger "Fuck off" lite men menar inte det. Denzel kan inte heller parkera Denzel har haft över 500 000 böter från polisen och har ingen avsikt att betala dem. Denzel kan bli ensam ibland fortfarande men tillbringar större delen av sin tid med sina barnbarn och hamna i trubbel med dem. Om du ser Denzel, gå och säg hej till honom eftersom han verkligen har ett hjärta av guld.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kreativ,Lyssnare samt Effektiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Denzel Crown har en tuff personlighet på grund av trauma. 2. Denzel Crown är lite aggressiv ibland eftersom han har haft problem med att bli aggressiv sedan han var liten. 3. Denzel Crown absorberar mycket eftersom han inte är van vid dagens skämt och humor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre RP genom att skapa bra scenarier och hålla mig till reglerna. Jag vill också skapa en karaktär över hela staden så att det blir mycket action runt honom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Fivem i runt 7-8 år snart, har vart på deversa serverarna som funnits under åren men den senaste var Velo RP vilket var en 18+ server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså ifall jag blir tagen utav en kriminell eller civil spelare kan vara allt från rån,kidnappning, gisslan u name it så ska jag vara i karaktär för det scenriot det vill säga är att jag ska lyda order ifall mitt liv står på sepl eller är hottat på något sätt samt att inte direkt så att jag tar fram ett vapen av något slag och försöker döda dem utan att man spelar ut scenariot och fear rp:ar

Vad är suntförnuft för dig? Vätt i huvudet gör inget du inte skulle göra IRL det vill säga kroka in i en vägg i 200kmh och sedan kör iväg som inget har hänt. var bara klok liksom, förösk att basera ditt RP på verkligenheten så gott det går.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FailRP,RDM,VDM,FearRP och suntförnuft är den viktigaste regeln enligt mig bland alla era regler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naj

Senaste redigerad:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.