Nekad skepzy | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skepzy

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: skepzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum: 23 Mars 2006

Ange ditt Discordnamn: skep1337

Berätta kortfattat om dig själv: Är 19 år och gillar att spela datorspel. På fritiden hänger han ofta med vänner och är väldigt lätt att prata med.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 15:00-00:00 på ett ungefär.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Sedan den först öppnade i 2021.

Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag har varit helper på swewave innan och jag vill bli det igen för det var något jag roade mig åt att hjälpa folk och göra så satt server kan bli så bra som möjligt jag kan göra. jag vill bli staff för att jag gillar att hjälpa folk så att de kan fortsätta rpa och göra roliga scenario för båda parter.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på en FiveM-server har man ett stort ansvar för att skapa en trygg, rättvis och rolig spelmiljö. En av de viktigaste uppgifterna är att se till att spelarna följer serverns regler, och att ingripa när någon bryter mot dem till exempel genom att ge varningar, kickar eller bans. Det är också vanligt att staff hanterar spelarärenden genom kommandon som /report, där man svarar på frågor, löser konflikter eller hjälper spelare som behöver stöd.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett lugnt och professionellt bemötande, där jag alltid försöker lösa situationer på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag har tålamod, är lyhörd och gillar att hjälpa andra både nya och erfarna spelare. Jag följer reglerna noggrant själv och kommer föregå med gott exempel både IG och OOC.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag alltid att hålla mig lugn och tänka klart. Jag fokuserar på att ta en sak i taget, lyssna på alla inblandade och inte stressa fram ett beslut. Jag försöker också vara tydlig i min kommunikation, så att spelarna vet vad som händer och känner sig hörda.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom