Godkänd Skeezy3k | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skeezy3k

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Skeezy3k

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Skeezy3k

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Stål Stelkramp är en ung man, men hårdnackad polis med en bakgrund i militärpolisen. Han fick sitt smeknamn redan på utbildningen – ingen kunde knäcka honom, varken fysiskt eller psykiskt. Han tar sitt jobb på största allvar och ser rättvisa som ett personligt kall. Trots sitt hårda yttre bär han på en oväntat varm sida som ibland sipprar fram, särskilt när han skyddar de svaga. Han har ett märkbart stelt sätt att röra sig, ett resultat av en gammal olycka, men det gör honom bara mer beslutsam – smärta betyder att han lever. Med kort rakat hår, kalla blå ögon och en skottsäker väst han nästan aldrig tar av sig, är han en vandrande symbol för ordning. Men något i hans förflutna hotar att komma ikapp – och Stål vet att inte ens han kan fly från allt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mentalt orubblig – Stål har extremt hög stresstålighet och kan agera logiskt och fokuserat även i livshotande situationer. Perfekt för förhör, eldstrider och moraliskt svåra beslut. Stridsvan – Med sin bakgrund i militärpolisen har han utmärkt sig i närstrid och skytte. Han är en naturbegåvning i taktiska situationer, särskilt vid ingripanden och räddningsuppdrag. Plikttrogen och lojal – Stål sviker aldrig sina kollegor eller sitt uppdrag. Han är en pålitlig bundsförvant som står upp för rättvisa, vilket skapar trygghet i gruppen och inger respekt hos både allierade och fiender.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Socialt stel – Stål har svårt att läsa sociala signaler och uttrycka empati i vardagliga samtal. Han kan uppfattas som kall, vilket gör det svårt att bygga relationer eller förhöra känsliga vittnen. Fysisk stelhet – Efter en tidigare skada har han begränsad rörlighet i vänster ben, vilket påverkar hans smidighet, reflexer och uthållighet vid t.ex. jakt till fots eller parkourliknande moment. Regelbundenhetsberoende – Han är så fokuserad på ordning och regler att han ibland blir handlingsförlamad när situationer kräver kreativt eller oortodoxt tänkande. Han följer protokoll även när det inte är optimalt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med otroligt mycket och bra social rp till servern då jag har rollspelat såpass länge så har jag lärt mig otroligt mycket och kan de mesta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 2k timmar på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda sidorna och inte bara gå för att vinna i ett scenario alla ska ha roligt

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är förmågan att fatta rimliga och praktiska beslut i vardagliga situationer utan att behöva djup expertkunskap. Det handlar om att använda erfarenhet, logik och grundläggande förståelse för vad som är klokt, säkert och socialt accepterat.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random deathmatch som är att man inte ska döda någon utan scenario. vdm vehicle death match att man använder sitt fordon som vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom