Nekad scar | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scar

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: scar

Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? fisken_bajs/scar

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter fisken fiskenson. Han föddes in i en djupt dysfunktionell familj. Tragiskt nog dog hans mamma i en bilolycka när han bara var sex år gammal, vilket lämnade honom ensam med en far som inte kunde ta hand om honom. Fadern var alkoholist, ofta påverkad av både sprit och droger, och kom hem sent på nätterna – ibland aggressiv, ibland helt frånvarande. Elias växte upp i ett kaotiskt hem där trygghet och kärlek var helt frånvarande. Redan vid 14 års ålder tog Elias det drastiska beslutet att rymma hemifrån. Med en sliten ryggsäck och några få ägodelar begav han sig till en större stad. Där började en lång och tuff kamp för överlevnad – han sov på härbärgen, stal ibland för att få mat, men vägrade ge upp. Det var ett socialt projekt för utsatta ungdomar som blev hans räddning. Genom dem fick han tak över huvudet, möjlighet att gå i skolan och stöd från vuxna som såg hans potential. Nu, flera år senare, lever Elias ett stabilt och meningsfullt liv. Han har fått en bra utbildning och hoppas att han en dag kan starta eget. Elias är ett levande bevis på att det är möjligt att resa sig – trots allt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han e snäll trvlig bra på att behandla stress

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan få flashbacks om de som hände. Han e ibland sur på sin pappa. Och han har ptsd från de och blir helt sjuk i huvet när nån pratar om de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket för de mest kan jag bidra med en bra rp och välll utvecklad rp experiens för alla vid han.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på några servers o jag har snart 1000 timmar på fiveM

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man vill äga allt från cenariot du vill vinna du vill liksom ha allt du kan få ut ur de och inte bara köra på utan du vill kunna få allt ur cenariot.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är mycket men det är ju att man ska tänkta logist och realistk

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, power gaming, meta gaming, suntförnuft.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror ej det

Topie

Aktiv Medlem
Meddelanden
114
Trofépoäng
18
nekad chat gpt 1748554688534.png10% ai så du får tyvärr skriva om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom