Nekad sandstrom12345 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandstrom12345

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: sandstrom12345

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? sandstrom eller quizy1021131a1

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Alex Johansson har ett stort intresse för bilar och mekanik, vilket har inspirerat honom att söka sig till roller som mekaniker eller bilmäklare i den här servern. Han har alltid haft en passion för motorfordon och spenderade större delen av sin ungdom i garage, där han lärde sig allt från motorrenoveringar till avancerad trimning. Alex kommer från Kanada men valde att flytta för att lämna sitt förflutna bakom sig och skapa nya möjligheter för sig själv. Han är ambitiös, målinriktad och har en stark drivkraft att bygga något eget, där han kan kombinera sitt tekniska kunnande med sitt intresse för affärer.

Alex har tidigare jobbat som mekaniker i flera år och har även varit aktiv i bilcommunityn i sin hemstad. Han organiserade bilträffar och hjälpte till med att förbättra andras fordon, vilket gjorde honom respekterad inom kretsen. Men hans liv var inte helt fritt från problem – han drogs in i illegala street races, där han både tävlade och hjälpte till att modifiera bilar för att maximera deras prestanda. Detta ledde till att han fick problem med både polisen och fel människor, vilket till slut blev en av anledningarna till att han lämnade sitt gamla liv bakom sig.

Trots sitt förflutna vill Alex nu satsa på en laglig karriär inom bilbranschen. Han drömmer om att öppna sin egen verkstad eller bli en framgångsrik bilmäklare, där han kan sälja och modifiera fordon på ett sätt som är helt inom lagens ramar. Dock är det inte alltid enkelt att klippa banden till sitt förflutna – gamla kontakter och rykten kan fortfarande ställa till det för honom. Men han är fast besluten att bevisa för både sig själv och andra att han kan skapa något eget utan att falla tillbaka i gamla mönster.

Hans mål är att bygga upp ett gott rykte, få ett stabilt liv och kunna leva på det han älskar – bilar och mekanik. Han ser sin flytt som en nystart där han kan använda sin expertis till något positivt och långsiktigt, samtidigt som han håller sig borta från problem.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Teknisk skicklighet, Driven och ambitiös, och social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Mörkt förflutet, lätt för honom att bryta lagen och självisk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös spelare som bryr sig om verklighet i rollspelet. Jag håller mig till rp och undviker att bryta mot serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många servrar. Kan inte nämna alla nu, till exempel unive har jag spelat på tidigare. Jag har dock spelat fivem i ungefär 1-2 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter någon annan "vinna" i scenariot. Alltså att man själv inte ser till att man vinner i var ända scenario.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att tänka logiskt och agera på ett sätt som är respektfullt och rimligt i olika situationer. Det handlar om att använda sitt omdöme för att fatta beslut som fungerar både för en själv och för andra, samt att undvika onödiga konflikter eller handlingar som kan förstöra upplevelsen för andra i RP. Sunt förnuft är också att kunna skilja på vad som passar in i spelet och vad som inte gör det.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Att man inte sitter i ett samtal utanför spelet och använder den informationen för att hitta andra personer. NLR: att man inte återvänder till ett scenario efter att ens karaktär dött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom