Intagen Samuelfrank | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: Samuelfrank

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum: 6 September 2006

Ange ditt Discordnamn: Oskar5390

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en tonåring som gillar att spela närr ja inte är med familj/kompisar eller iu skolan. Väldigt engagerad när ja hittar något roligt att hålla på.Jag är en ansvarsfull och engagerad person som gillar att hjälpa andra och bidra till en positiv stämning.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 17-03 oftast och vissa dagar tidigare på dagarna som tex vid 13 och sen hela dagen framåt

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 6 månader ish

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli staff för att jag vill kunna bidra till servern och göra server gott och höja up rpn nivån på spelare och hjälpa till dem med det. Jag vill också återgärda allt problem som finns på server och hjälpa till folk som behöver hjälp så kommer jag finnas där för dessa personer, Men min förstahandsval kommer inte att ta återgäder på folk utan jag ska försöka minimera återgärderna så mycket som möjligt så att de verkligen lär sig av sina misstag utan jag är där för mest för att hjälpa folk och inte endast ta återgäder. Men såklart om det kommer solklara regelbrott och saker som går överstry så är jag redo och kommer ta hårda återgäder. Jag är exremt driven, engagerad och kommer då bidra väldigt mycket av det till staff teamet.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa och vara aktiv bårde ingame för att ta reports men även i support, detta för att hjälpa folk som behöver någon form av hjälp. Men det är viktigt att ovavsett om jag rpar ska jag alltid försöka vara aktiv i text reports detta för att underlätta för spelarna och jag skulle göra så att ingen ska bryta mot reglerna

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med att vara lugn och engagemang och kommer va så aktiv så mycket jag kan. Jag kommer klartrvara en rättvis staff som inte gör det orättvist bara för jag känner nån eller nåt sånt.Jag kommer även hålla mig lugn och kunna hantera stressiga stunder som typ att alla skriker i support men jag bara håller llugnet och försöker får ner volymen och prata med dom och hålla dom lugna.Och jag kommer även se till till alla tycker att jag gjorde ett bra och rättvistbeslut.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka klart innan jag agerar. Jag fokuserar på att lösa problemet istället för att stressa upp mig. Om det är mycket på en gång så prioriterar jag, tar en sak i taget och ser till att alla blir hörda. Hellre lugn och tydlig än att rusa igenom något.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

S1ckan

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
++++++ Rep riktig skön kille som vet vad han gör o pratar om <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.