Godkänd rock greger | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rock greger

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: rock greger

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? M13_g

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Buder är en karaktär som sticker ut – en blandning av charm, kaos och karisma. Han har en bakgrund som småkriminell, men försöker nu vända blad och kanske starta eget, vem vet? Det som driver Buder är friheten i staden och att alltid hitta nya möjligheter – oavsett om det gäller att laga bilar, fixa events eller driva shady affärer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Buder är snäll, glädje spridare och en känslosam gubbe

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort temprament, lätt arg och Dålig på att läsa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer in med energi, respekt och ett driv att skapa bra RP för både mig själv och andra. Oavsett om det är drama, skratt eller allvar så anpassar jag mig och bidrar till spelvärlden på ett positivt sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på bland annat unive valon velo unity avena gamla swewave skogen rolplay

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan för att det ska bli ett bra scenario så man spelar chockad, kanske tvekar, ger över pengarna men planterar en GPS-tracker eller ringer polisen i smyg → Motparten får sin "vinst", men RP:t utvecklas.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är den inre känslan för vad som är rätt eller fel, logiskt eller olämpligt – utan att du behöver någon särskild utbildning eller instruktion.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm- random deaht match atyt man dödar någon utan anledning. powergaming2- man spelar för makt och pengar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju

v199o