Godkänd Realghost | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realghost

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Realghost

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? realghost12

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Rasmus svensson och kommer vara 23 år gammal och kommer utveklas i sitt rollspel hoppas den och kommer ha två olika delar inom sitt liv en kommer vara ganska bra och en kommer vara mer från den kriminella delen och den bra delen kommer vara ett jobb från bilfirman och då kommer han leva ett vanligt svensson liv och sedan så går det lite dåligt och då får han spraken från sitt jobb och då så blir det så att han börjar ta sig in på den kriminella linjen då händer mycket intressanta saker han kommer utveklas aktivt inom den kriminella vägen då han kommer börja gå med i gäng och sedan där så kommer det hände många senarion för livet då det kommer bli mycket bankrån.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra med tjejer, snäll och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär rädd för ormar, höjdrädd och klumpig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är övertygad om att jag kan bidra till en förbättrad rp och upplevelse på scenarion genom ett seriöst rollspel och med mina tidigare erfarenheter efter ca 3år inom rp. Med den erfarenhet jag har fått utav att spela som olika karaktärer med olika jobb och personligheter har jag därför lätt att anpassa mig till hur man beter sig på olika jobb + scenarion.
Det jag i övrigt kan bidra med till servern är en skön, rolig och genomtänkt karaktär som inte byter personlighet varannan dag samt bra djupgående scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp det har jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar och fattar beslut som gynnar båda parterna i scenariot. Jag som spelare fokuserar alltså inte enbart på min egen vinning i scenariot. Genom att spela för motpartens bidrar man till en mer intressant och djupgående rp upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? saker man hade gjort irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är vehicle dethmach det betyder att du inte får andvända bil som ett vapen. rdm är att du inte ska döda någon utan anledning, powergaming är att du sitter i discord och pratar och tar upp inforation där ifrån.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Realghost

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
(menar att metagaming är att du sitter i discord)
och paworgaming måste du regera på dina skador

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom