Realghost
Ny Medlem
- Meddelanden
- 14
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Realghost
Vad är ditt discord namn? realghost12
Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill starta eget då jag sa upp mig från polisen och jag har inträsse för motorer och bilar.
Vad rollspelar du som för tillfället? taxi provanställd
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Yes deepcity, trap och mer
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa många och jag kommer vara akriv. Jag kommer visa att vi finns då folk kan komma och laga doms bilar och sådant.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag har efarenhet och jag gillar bilar och motorer. Jag kommer vara akriv och utveckla arbetet mycket. Dock tar jag helre muntlig intervju då jag kan utväkla mer.
Hur många bans har du? Jag har inga.
Vad är ditt discord namn? realghost12
Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill starta eget då jag sa upp mig från polisen och jag har inträsse för motorer och bilar.
Vad rollspelar du som för tillfället? taxi provanställd
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Yes deepcity, trap och mer
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa många och jag kommer vara akriv. Jag kommer visa att vi finns då folk kan komma och laga doms bilar och sådant.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag har efarenhet och jag gillar bilar och motorer. Jag kommer vara akriv och utveckla arbetet mycket. Dock tar jag helre muntlig intervju då jag kan utväkla mer.
Hur många bans har du? Jag har inga.