Intervju realfeeser | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realfeeser

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: realfeeser

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum: 1 Juli 2008

Ange ditt Discordnamn: realfeeser/Feeser

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Neo, är född 2008 och är en social och utåtriktad person. Jag gillar att träffa nya människor, prata, samarbeta och vara en del av gemenskapen. Många beskriver mig som positiv, öppen och lätt att ha att göra med. Jag trivs i både lugna och mer livliga miljöer, och jag tycker det är roligt att få andra att känna sig inkluderade. På fritiden när jag inte spelar fivem spenderar jag mycket tid med vänner, spelar spel, lyssnar på musik eller hittar på något aktivt. Jag är också nyfiken och tycker om att lära mig nya saker, både i och utanför skolan. När jag får chansen gillar jag att ta ansvar och bidra till att saker fungerar bra. Jag är bra på att kommunicera och försöker alltid lyssna och förstå andra. För mig är det viktigt med respekt, samarbete och att ha en bra stämning runt omkring mig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är inne oftast varje dag från 7-10 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 6 månader tror jag

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave för att jag verkligen vill bidra till att förbättra rollspelupplevelsen på servern och hjälpa till att skapa en mer engagerande och välkomnande miljö. Jag har spelat på servern ett bra tag och har märkt att det finns många bra spelare och en härlig gemenskap, men jag tror att jag kan göra en positiv skillnad genom att vara en aktiv och ansvarsfull staffmedlem. Jag vill hjälpa till att upprätthålla reglerna, ge stöd till nya spelare och arbeta för att säkerställa att alla har en rättvis och rolig upplevelse. Genom att vara staff hoppas jag också kunna förbättra min egen RP och utvecklas inom rollspel samtidigt som jag hjälper till att höja kvaliteten på servern. Jag brinner för RP och vill vara med och skapa en ännu bättre serverupplevelse för alla!

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff på SweWave kommer jag att ha flera viktiga uppgifter för att säkerställa att servern fungerar smidigt och att RP-nivån hålls hög. En av mina största ansvar är att hålla koll på att alla spelare följer serverns regler och att skapa en positiv, respektfull miljö där alla kan känna sig bekväma att delta i rollspel. Jag kommer också att vara aktiv i att ge vägledning till både nya och erfarna spelare för att hjälpa dem utvecklas i sina roller och förbättra sitt spel. Ett annat mål är att marknadsföra servern och engagera nya spelare, vilket innebär att skapa en atmosfär där fler vill komma tillbaka och delta i gemenskapen. Förutom att övervaka och ge feedback, ser jag också till att genomföra events och aktiviteter för att hålla spelet levande och roligt. Jag ser verkligen fram emot att vara en del av teamet och hjälpa till att bygga en server där alla kan ha kul, lära sig nya saker och utvecklas i sitt RP!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff på SweWave kommer jag att bidra med ett starkt fokus på att höja RP-nivån och säkerställa att alla spelare har en meningsfull och rolig upplevelse. Jag kommer att arbeta aktivt för att skapa och underlätta intressanta och engagerande scenarion där alla kan delta och utvecklas i sina roller. Jag ser till att hålla en god koll på servern, både för att se till att regler följs och för att ge stöd till spelare vid behov. Jag kommer att ge feedback och hjälpa spelare att förbättra sina RP-färdigheter för att höja den övergripande kvaliteten på spelet. Dessutom kommer jag att vara en närvarande och aktiv Staff-medlem som snabbt kan lösa problem och se till att servern håller en positiv och engagerande atmosfär. Mitt mål är att skapa en server där alla känner sig välkomna, inspirerade och kan ha riktigt roliga och minnesvärda scenarion!

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hanterar stressiga situationer försöker jag först att hålla mig lugn och fokuserad. Jag vet att det är viktigt att inte låta stressen ta över, så jag försöker ta ett steg tillbaka, analysera situationen och hitta en lösning på ett logiskt sätt. Jag är bra på att prioritera och dela upp uppgifter, så att jag kan hantera dem en i taget istället för att känna mig överväldigad. Om det är möjligt, kommunicerar jag tydligt med andra för att få deras perspektiv eller hjälp, så att vi kan lösa situationen tillsammans. Jag ser stressiga situationer som en möjlighet att växa och förbättra mina problemlösningsförmågor, och jag gör mitt bästa för att inte låta dem påverka min arbetsinsats eller påverka andra negativt. Samtidigt försöker jag alltid vara positiv och hålla en god stämning, även när saker och ting är hektiska.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Servervakt

Dexter

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Borde verkligen bli staff.
Han har även erfarenheter så ni brde godkänna han!
Han kan sitt jobb även utanför staff om han blir det, säger till om folk gör fel och skriver i OOC att dem skall tänka på reglerna osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom