Godkänd rassecalle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rassecalle

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Användarnamn: rassecalle

Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad heter du på discord? rassecalle

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för det känns som ett kul yrke och har erfarenhet och för det kommer in många ansökningar på dagarna så kan jag hjälpa server så mer spelare kommer och så swewave växer

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
Jag tror att jag är rätt person för den här rollen eftersom jag brinner för att skapa gemenskap, struktur och utvecklingsmöligheter för medlemar. Jag har en god organisationsföråga, är kommunikativ och har lätt för att sätta mig in i mäniskors behov och önskemål.
Dessutom är jag driven, ansvarstagande och lösningsfokuserad egenskaper som jag tror är viktiga för att kunna bygga relationer, hantera medlemsfrågor och bidra till en positiv medlemsupplevelse. Jag ser rollen som ett sätt att både utveckla organisationen och mig själv, och jag är redo att ta det ansvaret.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? trevlig och hjälp samm om de inte förstår en fråga kan man va snäll och förklara vad det innebär

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? jag kommer va aktiv och så

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla?
Jag anser att medlemmar på Swewave framförallt ska dela föreningens värderingar och bidra till en trygg, öppen och inkluderande gemenskap. Det är viktigt att alla som är en del av Swewave visar respekt för varandra, föreningens regler och de riktlinjer som finns, så att vi tillsammans kan skapa en positiv och välkomnande miljö.
Jag tycker också att varje medlem bör visa ett visst engagemang det handlar inte om att man måste vara med på allt, utan om att ha en vilja att delta, bidra eller stötta föreningen på det sätt man kan. Genom att sprida god stämning, visa omtanke om varandra och representera Swewave på ett bra sätt både inom och utanför föreningen, bygger vi tillsammans den gemenskap som gör Swewave unikt.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig?
Om jag var Medlemskapsansvarig skulle mitt främsta ansvar vara att skapa en trygg, välkomnande och engagerande miljö för alla medlemmar i Swewave. Det innebär att ha koll på medlemslistor, se till att nya medlemmar blir introducerade på ett bra sätt och att alla känner sig inkluderade i föreningens verksamhet.
Jag skulle också ansvara för att förmedla information till medlemmarna, svara på frågor, lyssna in önskemål och vara en länk mellan medlemmarna och styrelsen. Dessutom skulle jag arbeta för att stärka sammanhållningen i gruppen, uppmuntra till engagemang och se till att medlemmarna känner sig sedda och uppskattade.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 3-7 tim per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag vill kärna ha jobbet eftersom jag kommer va aktiv och mogen och hjälpa så många som möjligt

Senaste redigerad:

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänd
Vidare till muntlig interjuv

MrPotato

Medlem
Meddelanden