Godkänd petz2z | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

petz2z

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: petz2z

Ditt namn: Abbe

Ange ditt födelsedatum: 1 Maj 2009

Ditt Discordnamn: petz2z

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag rpar just en person som heter osman kouder han sprider postivitet och bra glädje på servern och många i stan vet vem jag e och jag brukar glida runt med en cross där de står yakuza på

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? jag har varit medlem typ i 2 veckor på nya swewave på gamla swewave jag va medlem för typ 2 år eller 3 år bevis finns

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har inte varit bannad på nya swewave fast på gamla jag va bannad 3 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jag ansöker för att hjälpa staffsen. samt jag har sett mycket på den senaste tiden att de är ganska mycket lall på servern och dörflr vill jag ha sv för att hjälpa er att banna dom i 30 minuter till exempel

Har du tidigare varit blacklistad? nej de har jag inte

Förklara vad för uppgift en servervakt har: min uppgift som sv är hålla koll på kunna och kunna hjälpa dom som behöver min hjälp tex får bort lallare från swewave och få alla att följa servern regler på både medlem sidan och kriminell sidan och om jag ser nån person när jag e inne och rpar att brytta mot dessa regler så kommer jag banna dom i 30 min eller kicka dom

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har sett på den senaste tiden att de finns väldigt många lallare på servern och då kan jag hjälpa till så gott som och banna dom eller kicka dom och jag vill att alla på servern ska ha så roligt som möjligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption och abuse inom det här yrket kan vara att man rpar i scenario med id på och korruption kan vara ochså att om jag e ig med min vän och han bråkar med en annan grabb och båda gör regelbrott så och jag bannar bara han och inte min vän då blir de korruption

Megaturken

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till
:SWRP~3:

Top Bottom