Godkänd papegojan222 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

papegojan222

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: papegojan222

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? twogunkid163

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? turbofinnen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag hade bra aim och jag vet vart jag ska sikta så kommer turbofinnen och gnäller på att jag fuskar, jag tidigare själv har fått tag på staffs som fuskar och jag vet när en staff fuskar. Man märkte det direkt på turbofinnen iallafall. Men jag tror att han trodde jag fuska eftersom han dog med fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att det var ett stort scenario. Skottlossning och jag sköt turbofinnen tror jag det var. Sedan så blev jag bannad under scenariot kanske 5 min efter. Då så hoppa jag support o han sa att jag fuskar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis felaktig och giltig. Eftersom jag sköt utan suntförnuft och jag var ändå problemspelare den tiden men jag har lärt mig rpa nu. Dock har jag inte fuskat på server alls. Det är inte sant och jag har visat klippet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men har inte dokumenterat alla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde rpa lite mer med social rp och varit bättre inom servern. Borde följt reglerna som alla andra, men jag har ej fuskat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom