Godkänd Pablo | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Pablo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pablo

Vad är ditt discord namn? hedberg_25

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef eftersom jag är mogen av mig, har väldigt bra RP, jag är aktiv dagligen och har tidigare erfarenheter att leda x antal spelare. Jag har det som krävs för att driva ett företag och kan attrahera spelare till att RPa med mig i servern. Om jag blir chef över Mk så kommer jag hålla det aktiv och sköta det på ett bra sätt då jag har planer på hur man bör göra det. Jag brukar även streama så ifall staffsen i denna servern har råkat kika på mina streams tidigare innan så bör de veta att mitt RP är ganska avancerad och Jag har spelat på FiveM sedan 2020 därför är jag väldigt bekant med emotes då kommer jag lära mina anställda att använda mer emotes och /me när dem ska laga bilar osv då det skapar mer liv och blir roligare för kunden att se. När andra spelare ser att vår RP utförs på ett bra sätt då blir tvungna till att RPa tillbaka på ett bra sätt och det påverkar de och de blir bättre på det generellt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Lagligt vanlig civil bara

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har jobbat på mekonomen i en annan server och jag kan säga att det har inte gått dåligt då jag är en stor scenario spelare och kan RPa med massa spelare samtidigt när jag brukade fixa in massor med seriösa anställda. Jag har mest haft positiva feedbacks och jag låter de få negativa feedbacksen förbättra mig, min roll, RPandet och även jobbet.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Mina färdigheter sträcker sig över områden som personalledning verksamhetsutveckling och kundrelationer. Jag är övertygad om att dessa färdigheter, tillsammans med min starka förmåga och strategiska tänkande, kommer att göra mig till en framstående ledare på Mekonomen. essutom brinner jag för att skapa en positiv arbetsmiljö där deet anställda känner sig motiverade och engagerade. jag bidrar med rpn bra jag skapar roliga scenarion osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nope

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är mogen mycket kunnig inom rp kommer kunna ta anställningar dessa tider
Måndag 17.00-20.00
tisdag 18.00 - 00.00
onsdag 15.00 - 21.00
torsdag 16.00 22.00
fredag 15.00 - 00.00-05.00
lördag 10.00 - 03.00 typ
söndag. 11.00 21.00
och alla andra tider kommer jag bara göra vanligt jobb och se till att de går runt och att folk inte behöver vänta på att bilen ska bli lagad vi kommer vara där på 0 tid

Jag kommer även se till så alla anställda gör sitt jobb och inte bara jobbar för att laga sina egna bilar dem ska brinna för mekonomen vi kommer inte anställa någon kriminell vi kommer rpa på att vi kolla derar register osv,

Men sen de viktigaste kommer vi se till så att dem följer serverns regler strikt de ska inte vara ett minsta regelbrott

Hur många bans har du? Nope inte ens en kick

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen in i jobb administrationen!
:SWRP~5:

Top Bottom