Intervju Osman232 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Osman232

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
3
Användarnamn: Osman232

Ditt namn: Martin

Ange ditt födelsedatum: 18 Maj 2009

Ditt Discordnamn: osman_040

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag börjar spela vid 15:30 tiden till 20:00 tiden då jag går i skolan tills dess. efter det så går ja in på swewave och börjar rpa. Jag rpar som kriminell så jag brukar ta över områden och vara med kompisar ibland kanske man sjukter lite vid dom områdena då det kan ske konflikter. Annas så jag bara har kul med kompisar o åker runt med dom.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker som servervakt på Swewave eftersom jag har ett genuint intresse för att bidra till en trygg, välorganiserad och trevlig spelupplevelse för alla användare. Jag trivs i rollen som en ansvarstagande person och vill vara med och upprätthålla ordningen på servern, samtidigt som jag hjälper spelare och bidrar till en positiv gemenskap. Swewave står ut med sin aktiva community och strukturerade miljö, och jag vill gärna vara en del av teamet som ser till att den standarden hålls.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Servervakter ser till att alla användare följer de regler som finns. Det kan handla om att varna eller tillfälligt stänga av spelare som bryter mot regler, till exempel genom att vara respektlösa eller sitta o lalla osv. Uppgiften är bara att få bort med lallarna som är på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa till och göra så andra personer mår bra och göra så att servern inte är lika lallig som den kan vara ibland så alla kan ha kul när dom kör på swewave så dom har en bättre upplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Hotar spelare med åtgärder för att tysta dem eller få som man vill.
Både korruption och abuse är allvarliga och skadar förtroendet för serverteamet. Som servervakt ska man alltid vara rättvis, objektiv och följa reglerna själv precis som man förväntar sig att andra gör. så du ska inte sitta o kicka folk/banna folk bara för dom stör dig lite.

Top Bottom