Nekad Osman232 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osman232

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
3
Användarnamn: Osman232

Vad är ditt namn i verkligheten? Osman

Ange ditt födelsedatum: 18 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: osman_040

Berätta kortfattat om dig själv: Spelar fivem ofta med kompisar chillar ute dammar nått gott a de de.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3-4 6-10 på vardagar Kan vara olika på helgar men runt 3-10 kanske kommer in senare och stänger senare

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Ca 3 månader

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på Swewave för att jag har ett genuint intresse för communityarbete och tycker om att hjälpa andra. Att vara en del av staff-teamet skulle ge mig möjlighet att stötta spelare, lösa konflikter och säkerställa att regler efterföljs på ett rättvist och respektfullt sätt.
Jag ser också en möjlighet att utvecklas själv både som person och inom ansvarstagande roller. Jag är strukturerad, lyhörd och har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. Jag tror att dessa egenskaper gör mig lämpad för en staff-roll, där det ofta krävs tålamod, tydlighet och förmågan att fatta snabba men välgrundade beslut.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att se till att alla spelare får en trygg och rättvis spelupplevelse. Jag hjälper till att besvara frågor, hantera regelbrott och hålla god stämning i communityt. Jag ser också till att regler följs och att nya spelare känner sig välkomna. Som Staff är det viktigt att vara aktiv, ansvarsfull och alltid representera servern på ett bra sätt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag är en engagerad person som alltid strävar efter att göra mitt arbete på bästa sätt. Som Staff vill jag bidra med en positiv inställning och vara tillgänglig för att hjälpa andra spelare när de behöver stöd eller har frågor. Jag tycker om att vara delaktig i communityt och ser det som en självklarhet att göra mitt bästa för att skapa en trevlig och rättvis spelmiljö.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet och tänka klart innan jag agerar. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg istället för att stressa upp mig. Om flera saker händer samtidigt prioriterar jag det som är viktigast först. Jag tar ansvar, lyssnar på båda sidor om det är en konflikt och försöker alltid fatta rättvisa beslut. Det viktigaste för mig är att agera lugnt, sakligt och med respekt – även när det är mycket på en gång.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Jobb

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom