Godkänd Oliver Johansson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Johansson

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Oliver Johansson

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Johansson

Vad är ditt discord namn? Oliver201011

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Mohammed Mohammedsson är ursprungligen från Irak, han har flydde där ifrån för allt som var igång där, han var uppvuxen utan en pappa, han lämnade Mohammed i en tidig ålder, Mohammeds mamma var den som hjälpte Mohammed med allt, sen har han en äldre brorsa som hjälpte honom igenom allt också.

Hade Mohammed det jobbigt så vände han sig till fotbollen, det hjälpte honom att tänka på annat, Mohammed tycker det än idag, han hade en dröm om att bli fotbollsproffs, det slutade tidigt för att han skadade sig rejält på en träning, nu för tiden kollar han på när hans kompisar kör.

Mohammed har alltid varit lite ledsen för att han knappt fick träffa sin far, han satte ett mål att någon dag försöka hitta honom. Annars är Mohammed en rolig kille som gör allt för att se sina kompisar glada.

Mohammeds mål med livet är att skaffa ett bra jobb, hjälpa dem som behöver, ge andra möjligheter som Mohammed inte fick, så att ingen ska få uppleva samma sak. Mohammed har gått ut skolan med strålande betyg vilket gör att han nog kommer ha det enkelt att skaffa jobb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mohammed är alltid lydig till regler, gör sällan något man inte får. Han är alltid glad, han sprider en massa glädje. Han visar alla respekt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Mohammed är ju som sagt nästan alltid glad och försöker sprida glädje, men är någon otrevlig mot honom eller andra och inte visar respekt så gör han inte det heller. Mohammed ger aldrig upp vilket kan vara bra men även dåligt. Mohammed är heller inte bra på att prata med tjejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till alla regler, och göra så att alla ska ha en bra stund, inte göra kaos. Göra allt vad jag kan för att göra så att alla har en rolig stund som sagt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Nova rp och unive rp och lite Avena rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att alla ska ha roligt och inte bara en själv liksom, man ska inte vara självisk när man spelar.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är det att man ska bete sig som man gör i verkligheten, man ska tänka sig för innan man gör något dumt tillexempel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FOD/Faire of death, det betyder att man måste visa rädlsa om någon tillexempel skulle dra en pistol mot huvudet på dig. RDM/Random deathmatch Det menas att man inte kan döda någon utan anledning. VDM/Vehicle deathmatch, det menas med att man inte kan använda ditt fordon som ett vapen, man får inte köra på någon med mening, det kan vara en olyckshändelse. Cop bait., det menas med att man inte kan göra allt för polisens uppmärksamhet, man kan inte sitta o göra donuts framför polisen på en populär väg eller vad man ska säga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag verkligen vill bli medlem, ha en massa nya möjligheter när jag spelar.

Nario1

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Sätter denna som godkänd då du redan är Medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom