Godkänd oGTXo97 | Temporär Ban Överklagan (AbdieZ)

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

oGTXo97

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: oGTXo97

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047609883/

Ditt Hex-ID eller BanID: 110000140cf8e1b

Vad är din discord tagg? bigplayer

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? e girl bri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-19 194900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig eftersom att. Jag gjorde ett stort misstag jag sköt i torget fast jag borde ha tänkt efter på vad jag gjorde jag lätt min aggrision ta över jag blev arg han snackade skit och gjorde fel så de är därför jag tror att staffsen valde att banna mig och de har rätt till 100 procent och banna mig jag ber om ursäkt och kommer aldrig gör de om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så de va en vanlig dag där jag och min vän chillad i stans vi skulle vänta på får vän till han skulle in. Sen så möte vi på en kille som vi har haft lite konflikter med och han började prata skit sen sa min vän kom utanför torget så jag väntade på han men han kom aldrig så jag gick fram till han ooch sa kom ut du din kahpe sen svarade han med att knulla dig själv så jag blev arg och gick utanför torget skitade och sköt de jag gjorde va fel och borde ha tänkt innan jag gjorde något så dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var jag som gjorde fel jag rdm han på troget och visade inte riktig rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja 100 procent jag kunde ha pratat eller bara släppa de och gå vidare jag kunde också ha tänkt på att inte skjuta i torget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

abdieZ

Mod
Personalmedlem
Mod
Meddelanden
286
Trofépoäng
16
Din ban överklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Arkiv

Top Bottom