Godkänd Norenzo | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Norenzo

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Användarnamn: Norenzo

Ditt namn: noah

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2005

Ditt Discordnamn: norenzo

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag skulle säga att en daglig aktivitet från min sida är väll att jag kommer kunna vara inne hyffsat mycket så kanske kl 12 till 12 på natten

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? sen igår men har spelat här 2022 samt lite innan 2024 osv

Hur många gånger har du blivit bannad på server? inga gånger

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker till servervakt då den tiden jag har varit här så förekommer det oftast lall och det vill jag kunna bidra med min hjälp att få bort en del av allt lall samt alla andra regelbrott som förekommer inne på servern och då vill jag kunna finnas där för att dels hjälpa till men också underlätta för högre uppsatta så som staffs.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej!

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska för mesta dels hålla servern rent från lall och men också ska servervakter kunna underlätta för staffs när det kom till att banna folk som gör regel brått

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har 6 670 timmar på fivem sen har jag spelat fivem i över 4 år och med det sagt så har jag väldigt goda kunskaper delvis inom alla regler vad man få göra och inte göra! sen vill jag bli servervakt för att kunna underlätta för staffs och andra servervakter För har märt lite att kanske skulle behövas!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: ett exempel på korruption kan vara att du ser din kompis inne på servern och göra regel brott och så väljer man att inte ta åter gärder på sin kompis vilket inte alls är okej! sen när man kommer till abuse så kan man exempel abusa så sätta att man kanske kickar någon för sin egna vinning vilket inte heller är okej!

Lingen

Aktiv Medlem
Meddelanden
116
Trofépoäng
18
Godkänd muntlig interveju,välkommen!
:SWRP~3:

Top Bottom