Godkänd Noah | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Noah

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Noah

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Noah/noah2143

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Berätta om din karaktär. Mange Magnusson kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Mange ska
blossa upp. Mange känner liksom att vad andra säger det betyder inget. I lumpen skämtade några att Mange var psykopat för att han var så lugn.
Mange är väldigt lätt att prata med och han har lätt att förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar, båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills kroppen inte tillåter. Är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Manges fördelar är att han är lugn och stabil i stressiga situationer, vilket gör att han hanterar konflikter bra. Han är också lätt att prata med, lyssnar och förstår andra, vilket gör honom till en trygg person att vända sig till. Dessutom har han stor erfarenhet av fordon och mekanik och är alltid redo att hjälpa till med tekniska problem.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Manges nackdelar är att han ibland är för lugn och inte reagerar snabbt nog när det behövs. Han kan vara för principfast, vilket gör honom svår att övertala. Dessutom kan han bli så fokuserad på att hjälpa andra att han glömmer att ta hand om sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mange kan bidra med sin tekniska expertis inom fordon och mekanik, hjälpa andra spelare och skapa realistiska scenarion. Hans lugna och respektfulla sätt gör honom bra på att hantera konflikter och bidra till en positiv stämning på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har tidigare spelat på swewave i nån månad men slutade eftersom mina polare bytte till bryggeriet som sedan blev bryggan, körde lite på bryggan då men efter det har jag tagit en paus i ca ett halvår.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man skapar en balans där båda spelarna får möjlighet att lyckas och ha roligt. Det handlar om att inte bara fokusera på sin egen vinst utan att också ge den andra spelaren en chans att vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att agera logiskt och rimligt, både i och utanför spelet. Det handlar om att fatta beslut som känns realistiska och rättvisa för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) innebär att du inte får döda andra spelare utan en bra anledning, och VDM (Vehicle Deathmatch) innebär att du inte får använda fordon för att skada eller döda utan ett giltigt scenario. Det finns också regler mot metagaming, där du inte får använda information som din karaktär inte har, samt NLR (New Life Rule), som innebär att du inte ska minnas saker från innan din karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lugn i stressiga situationer och har en stark känsla för rättvisa. Med min erfarenhet inom mekanik och fordon kan jag hjälpa andra spelare och bidra till en realistisk och rolig upplevelse. Jag vill skapa en bra stämning och göra staden bättre för alla, särskilt nya spelare.

Top Bottom