Godkänd Neno0621 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neno0621

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
3
Användarnamn: Neno0621

Vad är ditt namn i verkligheten? Neno

Vad är ditt discord namn? ZikoGz

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ziko Abas och han är 19 år gammal och han föddes i Bulgarien och han växte upp med sin familj i södertälje i sin familj var det en äldre storebror, mamma, pappa och dem hade dålig ekonomi i familjen efter ett tag började Ziko vara ute längre på nätterna och umgås med tyngre krimminela och hans umgänge var inte som han som är uppväxt i misären. Han ville bli som alla andra tonåringar som hade pengar, snygga kläder, tjejer det var det Ziko drömde om i 13 års åldern. Hans umgänge hängde ofta vid lokala pizzerior och fotbolls planer Ziko var väldigt avendsjuk på sina kompisar eftersom de hade allt han inte hade när han va lite han ville tjäna para så det bara regnade om det. Han blev väldigt ofta utsatt för rasism då han var mörkhyad. När han var 14 år gammal blev han insatt som en Springpojke han fick göra det flesta jobben som att kliva, beckna, paketera dem uttnytjade Ziko för han var inte straffmyndig hans föräldrar märkte att Ziko inte är sig själv längre han kommer inte hem och äter eller hem för att sova han kunna vara borta i flera dagar och hans föräldrar var oroad för.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Allmänt rolig, gillar att jobba och hjälpa folk, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svårt att lita på nya personer, har dyslexi. Blev utnyttjad av äldre kriminella personer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rolig och seriös rp. jag tycker det är skit kul med rp så jag också att andra ska tycka det, jag kommer bidra med bra hjälpsama saker som att hjälp folk som är ny på rp och få de tycka det är lika roligt som jag tycker det och jag kommer alltid följa en bra och seriös rp och försöka att få andra till det också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på SweWave tidigare ett år typ och på andra servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för att båda partnerna ska ha roligt och inte bara för att vinna eller pengarna.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska spela// tänka som att de vore riktiga livet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, powergaming vilket innebär att man spelar för makt och pengar meta gaming att man tar info utanför server tex som att man sitter och får info från sin polare i discord.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är här för att ha roliga senarion och köra med mina kompisar.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status