Intervju N1lsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1lsson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: N1lsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? N1lsson

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Knut bengtsson. Han är 54år gammal. Han är född och uppvuxen i skåne. Hans pappa har alltid varit med honom men hans mamma gick bort När Jens var 22 år gamal. Knut pappa har alltid hjälpt han, i skolan, utanför skolan och med allting. Knut pappa är en ordningsvakt. Knut vill bli Polis och viljat bli det jättelänge.. Jens är 187 cm lång. Knut hade en väldigt bra barndom, han hade bra betyg, han hade bra respons fårn skolan osv. Knut har spelat fotboll i 9 år men när Knut var 17 år gammal så bröt han armen. Han kunde inte fortsätta med sin fotbolls kariär så han valde att lägga av. Knut tyckte det var väldigt jobbigt för han ville verkligen bli stor och forsätta med fotbollen. I skolan hade han några få vänner. Han var inte populär men han var inte opopulär. Knut har alltid kunnat lita på sina vänner och föräldrar. Knut bor just nu i en lägenhet och väntar på att kunna komma ut och hitta nya vänner då Knut inte har några att va me för Knut pappa är ordvningsvakt och måste fokusera på hans jobb. Knut ska försöka hitta ett jobb som passar han och gör han glad. han vill som sagt bli polis eller jobba som pakeringsvakt!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Postiviv, vill hjälpa andra. och väldigt genuin

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort stubin, Tappar fokus lätt. och väldigt tyst låten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att jag kommer erbjuda en bra och roligt rollspell. jag vill inte att servenr ska ha dåligt rykte så kommer inte lalla runder och inte gör adet jag ska utan jag kommer göra saker som man ska och inte bara hålla på o jävlas med folk för att det är roligt. jag klommer göra saker för att få bra och social rollspell på servenr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Mitt rollspel är väldigt kunnigt, nogrann och bra. Jag kommer bidra med en härlig rollspell, och göra väldigt roliga senarios som kanske gör att andra på servern blir glada av. jag själv kommer bidra med en lugn och snäll person som visar respekt till alla, jag har bra ton och kommer försöka göra servern bättre med min rp, jag har över 1500 timmar på fivem där jag bara har spelat rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du skall spela för att den andra motparten också ska ha kul och kunna tycka att det är roligt att spela inte bara att du ska vinna och att allt ska gå bra för dig tillexmepel att du är i ett sencario där du blir rånad istäöllet för att efter du har blivit rånad springa efter och försöka döda han så kanske du kan rpa på att du har trauma och ringa polisen så det blir ett större och roliga senario,

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att du skall tänka logiskt, du ska tänka som du hade gjort i verkligheten, är detta verkligen smart att göra, vad kan detta leda till om jag gör detta. typ som att ha ett konsekvens tänk.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR. Fearp, vdm, rdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom