Nekad N1lsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

N1lsson

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: N1lsson

Vad är ditt discord namn? N1lsson

Vilken arbetsplats ansöker du till? Qpark

Varför vill du bli Chef/VD? Varför just jag vill bli chef över just Qpark är för att jag känner mig mogen nog för att kunna hålla ett företag uppe, jag har erfatenheter som Qpark chef sedan innan då jag har varit det i andra städer, jag har ett intresse i bilar men även liknande jobb som qpark, jag vet hur jag skall vara som chef för att driva jobbet. Jag vill även att folk ska lära sig pakera. Jag viill bli chef för att jag känner att jag kan ta ett ansvar till att ha hand om personal och att jag känner att jag passar väldigt bra till detta yrket. Jag har som sagt ett intresse i bilar och man får se många bilar som qpark. Jag kommer vara så aktiv jag kan för att jag ska kunna utföra mitt jobb.

Vad rollspelar du som för tillfället? Lagligt inget jobb för tillfället.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Mina erfarenheter inom Qpark jobbet är att jag kan menyerna, jag har ett vämligt bemötande, jag är mogen i olika situvationer, jag vet hur jag ska hantera stressiga situvationer då folk kan bli väldig aggresivan när man få pakerings böter. jag har inte erfatenheter bara inom själva jobbet men även som chef, jag vet hur jag ska få personer låkandes till jobbet för att kunna utveckla företaget. Jag vet hur vi ska få en bra jobb miljö så att alla kan trivas på jobbet. Jag har rätt många erfarenheter och jag tror att jag hade passat som "qparkchef". Jag tror jag är tillräckligt mogen för att vara chef och för att kunna driva ett sådant jobb!.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla yrket så som att jag inte kommer att lalla utan jag kommer ta yrket seriöst och göra mitt bästa för att jag ksa kunna uppnå vissa saker jag vill uppnå i företaget. jag vill få en breddare personal bas som gör att saker och ting blir bättre och så att folk som är anställda inte behöver jobba sönder sig själv. Jag kommer föröska få en bättre bas, bättre upplägg och jag kommer göra så att alla trivs på yrket. Jag kommer ta bra hand om ekonomin och utvekcla de med fler inkomster osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Varför just jag skall bli chef är somsagt för att jag har erfarenhterna som krävs för att jobbet ska drivas. Jag vet typ ungefär hur mycket böter som skall ges på olika pakeringsfel. Jag kan driva ett jobb, och jag är tillräcklig. Jag som Chef kommer att o see till satt aktiviteten blir mycket bättre på Qpark Jag kommer att o utveckla jobbet på olika sätt jag har planerat. Några saker jag vill utveckla inom yrket som Chef det är för det mesta aktiviteten jag kommer dels också fokusera på att ta massa intervjuer på Qpark Och jag har dels massa Efarenheter inom yrket och jag vet vad man ska göra och jag vet hur man hanterar (Chef positionen) jag kommer utveckal det till en bättre plats och bättre miljö och göra så alla mina kolegor känner sig trygga och kommer att göra det bästa jag kan för q park så det kan bli en mycket bättre plats kommer med försöka att minska slagsmål och kommer ha mycket möten om det och kommer va lite extra stäng dem första dagarna för jag vill att alla ska förstå att det inte är en lek utan detta är ett jobb som man ska sköta det är inget dagis man ska inte springa runt och bråka. Jag kommer utbilda mina anställda till att ja en vänlig tog och inte springa runt och ha attitud mot en massa!

Hur många bans har du? inga tror jag är inte ig för tillfället.

Senaste redigerad:

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Tyvärr så söker vi ingen ny qpark chef just nu! Håll utkik i dcn när vi söker igen så får du ha det så bra så länge!

Top Bottom