Godkänd moody | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moody

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: moody

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? ringmuren

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Timmy Andersson är en man som har gått klart högskolan och är nu redo för arbetslivet han har lätt för att ta in order och har lätt för att jobba med andra med människor och älskar att ta emot svåra och tuffa utmaningar därför tycker jag att detta jobbet skulle vara perfekt då jag alltid älskat bilfilmer som barn och alltid velat bli som dem på filmen och nu idag så går jag all in och kör och hoppas på det bästa. Timmy Andersson älskar fotboll och pratar gärna med kollegor på en fika även efter jobbet eller på en fika rast med kollegan, Han är en glad och go man i medelåldern som har 2 söner som han jobbar för att ta hand om. Timmy Andersson har även starka egenskaper så som att han är storebror vilket gör att han tar ansvar över andra som han bryr sig om och ger även Timmy Andersson erfarenhet i att kunna styra och ställa lite mer och Timmy Andersson är otroligt stresstålig han klarar nästan av vad som helst allt från att prata lugn under en stressig situation till att ta en fika med kollegorna.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Lojal – Står upp för andra 2. Tålig – Ger aldrig upp 3. bra med folk – Förstår och hanterar människor bra

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Envis – Har svårt att backa från ett beslut, även när det kanske vore bäst. 2. Tar onödiga risker – Ibland gör han saker utan att tänka efter, särskilt för att bevisa sig. 3. Styrs av känslor – Blir lätt påverkad av orättvisor och kan agera utan att tänka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett bättre rp så jag är erfaren och online så ofta jag kan så tror jag att jag hade kunnat skapa roliga scenarion med ny människor och helt enkelt utveckla rp upplevelsen så att man kan få sig ett skratt även i tuffa situationer då jag är en person som skämtar om en hel del saker och höjer stämningen ooc och ic, Jag sköter mig alltid efter de regler som finns och om jag skulle bryta någon av de av misstag så vill jag hellre sitta med en mod och prata om det än att lämna servern och gå vidare (kort sammanfattat jag reder ut mina problem istället för att springa från dem), Jag har spelat mycket rollplay vilket jag tycker är viktigt för att en server ska hålla standard, Jag har svårt att säga vad jag bidrar med men jag skall göra allt jag kan för att det ska gå bra nu med en ny start.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har 4000 timmar och snart spelat i 5 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte bara spelar för att man själv ska ha kul utan man spelarr för att andra också ska ha kul. Man måste inte altid vinna senarion för att det ska vara roligt. (sammanfattat så ska man inte bara spela för att man själv ska vinna alla senarion utan att man ska låta andra vinna senaron så att det blir roligt för alla)

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att använda enkel logik och omdöme i vardagliga situationer, att veta vad som är rimligt eller olämpligt utan att någon behöver säga det. Typ att inte lägga handen på en varm platta, eller att inte prata i telefon på bio. Det är sånt som bara "känns" rätt, även om det inte alltid står i några regler.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. powergaming som innebär att man inte rpar på sina skador i t.ex en bil krash, och sen har vi rdm som står för random death match och det innebär att man slår/dödar någon helt random och sen finns det också VDM som står för vehicle death match och det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen genom att t.ex köra på någon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Godkänd,vidare till muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom